داودی: در یک ضرب قهرمانی آسیا مشکل تکنیک داشتم/ در جهانی بهتر وزنه می‌زنم

به گزارش بنیامین رمضانی خبرنگار اقتصاد جوان نیوز ، علی داودی پس از نایب قهرمانی در المپیک توکیو در رویداد بین المللی شرکت نکرده بود تا اینکه در قهرمانی آسیا بحرین وزنه زد. او با رکورد ۱۹۵ یک ضرب، ۲۴۳ دوضرب و مجموع ۴۳۸ کیلوگرم نایب قهرمان آسیا شد و نقره یک ضرب و طلای دوضرب را کسب کرد.  

داودی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی عملکرد خود در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ بحرین بیان کرد: یک سال بود در مسابقه‌ای شرکت نکرده بودم و عملکردم در قهرمانی آسیا نه می‌توان گفت بد بود و نه خوب. به لحاظ قدرتی در آمادگی کامل بودم اما در یک ضرب مشکل تکنیک داشتم و فکر می‌کنم با ۱۰ تا ۱۵ روز تمرین برطرف شود و ان‌شاءالله در قهرمانی جهان تغییراتی کند. در واقع در یک ضرب در بحث تکنیک بیشتر مشکل داشتم تا قدرت. 

داودی: در یک ضرب قهرمانی آسیا مشکل تکنیک داشتم/ در جهانی بهتر وزنه می‌زنم

داودی در پاسخ به این پرسش که تا قهرمانی جهان کلمبیا فاصله زمانی زیادی نیست و فکر می کند بتواند مشکلش را برطرف کند؟ تصریح کرد: تا قهرمانی جهان فاصله زمانی کمی مانده است اما آمادگی بدنی خوبی دارم و از لحاظ ذهنی نیز سعی می‌کنم آماده از از این شوم و مشکلات تکنیکی که دارم را نیز برطرف کنم‌. قطعا در قهرمانی جهان بهتر کار می‌کنم و ان‌شاءالله وزنه های بهتری می‌زنم.  

او در پاسخ به این پرسش که رقابت در قهرمانی جهان قطعا سنگین خواهد بود و فکر می‌کند تا زمان مسابقات افزایش رکورد قابل توجه داشته باشد؟ گفت:  شرایط وزنه‌برداری به سمتی رفته که کل وزنه‌برداران در دنیا کاهش رکورد دارند ولی من سعی می‌کنم مشکلاتی که هست را حل کنم و خیلی زود به سهمیه المپیک برسم. کسب سهمیه المپیک هم به گونه ای شده که راه خیلی سختی در پیش است و تمام تمرکزم را بر روی کسب سهمیه می گذارم و پس از آن به دنبال گرفتن مدال در المپیک پاریس باشم. 

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.