دریافت آنی کارت مجازی بانک ملی بدون حضور در شعبه

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که در یک روز تعطیل یا یک مکان دور از شهر، نیاز به اطلاعات کارت بانکی خود برای انجام تراکنش‌های اینترنتی مثل کارت به کارت یا خرید اینترنتی داشته‌اید ولی کارت بانکی در دسترس شما نباشد یا اطلاعات کارت بانکی مثل شماره کارت، را فراموش کرده باشید.

در این موقعیت حتماً اولین راهکاری که به ذهن‌تان می‌رسد حضور در شعبه برای درخواست صدور کارت بانکی یا صدور مجدد رمز اول و دوم کارت است. ولی اگر در زمان و مکانی قرار داشته باشید که شعبه بانکی در دسترس شما نباشد چه راهکاری دارید؟ حتماً از داشتن کارت بانکی ناامید می‌شوید و انجام تراکتش اینترنتی خود را به تعویق می‌اندازید. ولی بانک ملی راهی آسان برای دریافت کارت بانکی پیش روی شما گذاشته است.

بانک ملی با ارائه سرویس ارائه کارت مجازی آنی بدون نیاز به شعبه بانک از طریق سامانه بام، راهی آسان و سریع برای دریافت اطلاعات کارت بانکی در هرجا و مکانی به صورت 7*24 پیش روی شما گذاشته است.

ثبت نام در سامانه بام

سامانه بام، یکی از سامانه‌های مهم بانک ملی برای ارائه خدمات غیرحضوری متنوع بانکداری اینترنتی است. جهت ثبت نام در سامانه بام می بایست مشتری بانک ملی بوده و حداقل یک حساب فعال در بانک ملی داشته باشد. اطلاعات شناسنامه ای ثبت شده برای مشتری در بانک با اطلاعات هویتی وی در ثبت احوال کشور مطابقت داشته باشد. شماره تلفن همراه مشتری می‌بایست جهت پیام دهی و ارتباط در سامانه پیام کوتاه بانک (ساپتا) فعال باشد.

با این امکان دیگر نیازی به حضور در شعب بانک نیست و در صورتی که نیاز به دریافت فیزیک کارت نداشته باشید و انجام تراکنش‌های اینترنتی مد نظر شما باشد، با درخواست کارت مجازی بدون مراجعه به شعبه، اطلاعات کارت را دریافت خواهید کرد.

این کارت امکان تعریف رمز دوم پویا و ثابت را داراست و از طریق آن امكان انجام تراکنش‌های غیرحضوری مانند کارت‌به‌کارت و خرید از درگاه‌های پرداخت اینترنتی فراهم است.

روش صدور کارت مجازی بانک ملی از طریق سامانه بام

برای درخواست صدور ملی‌کارت از طریق سامانه بام، پس از ورود به این سامانه، گزینه خدمات کارت و سپس گزینه صدور کارت را انتخاب و درخواست خود را ثبت کنید.

همچنین در صورتی كه مشتری مایل به دریافت کارت فیزیکی در شعبه باشد؛ با ثبت اطلاعات در سامانه بام، می‌تواند صرفا برای چاپ کارت، نهایتا تا یک هفته به شعبه مورد انتخاب خود مراجعه کند.

ضمنا در زمان مراجعه، با ارایه اطلاعات پیامک شده از قبیل شماره پیگیری، شماره ارجاع و تاریخ درخواست بدون نیاز به تکمیل فرم صدور کارت ارایه خواهد شد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.