دلایل فنی باخت والیبال ایران به ژاپن از نگاه محمدکاظم

به گزارش اقتصاد جوان نیوز، هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از سه‌شنبه، ۱۶ خرداد آغاز شد و تیم ملی ایران در اولین مسابقه مقابل ژاپن با حساب سه بر صفر شکست خورد.

محمد محمدکاظم در مورد عملکرد تیم ملی برابر ژاپن به ایسنا گفت: اتفاقی افتاد که از قبل پیش‌بینی می‌شد. با کمبود بازی تدارکاتی خوب وارد این مسابقات شدیم و نتیجه‌ اولین مسابقه را از دست دادیم. این مسابقات یکی از مهمترین تورنمنت‌ها برای کسب سهمیه المپیک است که باید آماده‌تر وارد می‌شدیم.

او در ادامه افزود: در توپ‌های اول تا حدودی مشکل داشتیم و می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم. در گیم دوم هم تا امتیاز ۱۴ بر ۱۰ جلو بودیم اما اتفاقاتی افتاد که آن گیم را از دست دادیم. در شروع مسابقه هم از نظر آرایش تیمی مشکل داشتیم. وقتی از پاسور چهار شروع کردیم برای بچه‌ها گنگ بود. ژاپن بازی را خیلی خوب شروع کرد و تحت تاثیر بازی حریف قرار گرفتیم. امیدوارم در طول مسابقات شرایط بهتر شود و رنکینگ بهتری بگیریم.  

محمدکاظم در مورد آرایش تیمی ایران در این مسابقه گفت: اگر بازی تدارکاتی بیشتری داشتیم و مربی به ترکیب دلخواهش می‌رسید چنین اتفاقی نمی‌افتاد. ارزش و اعتبار این مسابقات امسال برای ما خیلی بالاست. امیدوارم روند تیم بهتر شود. بازی‌های بعدی خیلی سخت و مشکل است. چین هم کم کم به ما نزدیک می شود. الان فقط باید روی روح و روان تیم کار کنیم تا دوباره به شرایط آرمانی خود برگردند.  

ملی‌پوش سابق ایران در مورد دیدار با لهستان در دومین مسابقه لیگ ملت‌ها گفت: لهستان تیم خوبی است. خوشبختانه مقابل این تیم برد و باخت زیادی تجربه کرده‌ایم و در آماده‌ترین شرایط لهستان هم باز این تیم را برده‌ایم. مشکل دریافت ما تا حدودی حل شده و الان مشکل اصلی ما روی توپ‌های اول است. اگر مقابل لهستان توپ اول را بخوابانیم نشان خواهیم داد که جلوی تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کنیم. امیدوارم مقابل لهستان خوب کار کنیم و دوباره به روند خوبمان برگردیم.

انتهای پیام

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.