رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی: بودجه ما در وزارت ورزش صفر بود

یوسف بهتری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۴۰۱ سال عجیب و غریبی برای فدراسیون انجمن های ورزشی از نظر قهرمانی، همگانی، نوع فعالیت و بودجه بود، البته در سال جاری اعتبارات چشمگیری به فدراسیون اختصاص پیدا نکرد، اما باز هم خدا را شکر می کنم که در اجرای برنامه ها با مشکل خاصی مواجه نبودیم.

وی درباره بودجه فدراسیون گفت: بودجه امسال براساس تبصره ۱۴ مجلس پیش بینی شده بود و متاسفانه از سوی وزارت ورزش و جوانان هیچ اعتباری به ما اختصاص پیدا نکرد. البته  تبصره ۱۴ نیز امسال به طور صددرصد تخصیص پیدا نکرد و تنها ۷۰ درصد از بودجه خود را  دریافت کردیم.

بهتری تصریح کرد: با توجه به سامانه جامعی که در فدراسیون راه اندازی شد، از این طریق توانستیم بخشی از درآمدها را ارتقاء دهیم و مشکلاتی که از نظر بودجه داشتیم را پوشش دهیم.

بهتری پیرامون این پرسش که چقدر در سال جاری در اجرای تقویم ورزشی موفق بودید، تصریح کرد: از نظر عملکرد و اجرای سبک ها سال خوبی را شاهد بودیم، امیدوارم در سال ۱۴۰۲ نیز این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

وی همچنین درباره وضعیت بودجه فدراسیون در سال ۱۴۰۲ گفت: میزان بودجه در نظر گرفته شده بستگی به تفاهم نامه ای دارد که با مجلس و وزارت ورزش و جوانان منعقد خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی درباره برنامه این فدراسیون در سال آینده گفت: سال بسیار پرترافیکی را پیش رو خواهیم داشت، به طوری که ۳ رویداد بین المللی در عربستان، ایندورگیمز در تایلند و سپس یک رویداد در بلغارستان خواهیم داشت که اجرای این برنامه ها بستگی به وضعیت بودجه فدراسیون دارد.

وی در پایان در خصوص جایگاه MMA در ایران گفت: ایران جایگاه بسیار خوبی از نظر مدیریت و فنی در  تشکیلات MMA دارد، به طوری که ۳ تا از صاحبان کمیته این تشکیلات ایرانی هستند و موقعیت خوبی را داریم، البته به دنبال آن هستیم تا این تشکیلات را به المپیک نزدیک کنیم، ضمن این که هدف بر این است تا در دوره بعدی بازیهای آسیایی در این رشته نیز حضور داشته باشیم.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.