راه اندازی شبکه اجتماعی استارتاپ‌ها /استارتاپ های اماراتی به سرمایه گذاران جهانی وصل می شوند

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، در حالی که در ایران پلتفرم‌ها محدود به جامعه داخلی مانده‌اند و دسترسی‌های جهانی هر روز محدودتر می‌شود، امارات در حال راه اندازی یک شبکه اجتماعی است که فعالان استارتاپی خود را به سرمایه‌گذاران جهان متصل کند.

در ماه اکتبر سال جاری میلادی، یک شبکه اجتماعی جدید به نام Pitchel توسط امارات راه اندازی خواهد شد تا سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها بتوانند یکدیگر را برای فعالیت‌های مشترک آسان‌تر پیدا کنند.

Pitchel در واقع برای استارتاپ‌هایی که به دنبال سرمایه هستند و سرمایه گذارانی که به دنبال یک پروژه جالب هستند و کسانی که به دنبال الهام گرفتن برای ایده‌های نوپا خود هستند، ایجاد شده است.

ایده‌های خود را با سرمایه‌گذاران جهان به اشتراک بگذارید

به نقل از benzinga در برنامه Pitchel، هر استارتاپی می‌تواند یک ارائه ویدئویی از پروژه خود ارسال کند و ایده اصلی را توضیح دهد. سرمایه گذاران نیز می‌توانند این ارائه‌های ویدئویی را در قالب اسکرول در این شبکه اجتماعی مشاهده کنند.

گفته شده طراحی این برنامه این امکان را به همه کاربران می‌دهد تا با استفاده از حداکثر قابلیت‌های یک پلتفرم، به طور موثر در آن رشد و حرکت کنند. در واقع هر استارتاپی می‌تواند به سرعت و به راحتی ایده خود را به مخاطبان گسترده‌ای از سرمایه گذاران در گوشه و کنار جهان ارائه دهد.

حتی قبل از راه اندازی رسمی Pitchel، صاحبان استارتاپ‌ها این فرصت را دارند که فرم پیش از راه اندازی را پر کنند. این کار به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا جزو اولین کسانی باشند که در فید ویدیوی راه‌اندازی نمایش داده می‌شوند.

Pitchel بر ایجاد تجربه کاربری ساده، واضح و سازنده تمرکز دارد. با فرمت ویدیویی آشنای شبکه اجتماعی جدید، تماشای ارائه‌های استارتاپ ها، شخصی سازی فید اخبار و انتخاب جالب ترین پروژه ها برای هر سرمایه گذار و کاربری آسان خواهد بود.

برای پیوستن به این برنامه چه باید کنند؟

تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که برنامه تلفن همراه Pitchel را دانلود و نصب کنند، یک حساب کاربری بسازند و یک دسته راه اندازی را انتخاب کنند و سپس به کمک پلتفرم ایده‌های خود را در صنایع مورد علاقه ارائه دهند.

کاربران همچنین می توانند نوع سرمایه‌گذار را برای سفارشی سازی اپلیکیشن موبایل با توجه به نیازها تعریف کنند. پس از آن، آنها می توانند شروع به کاوش، پیدا کردن و سرمایه گذاری با Pitchel کنند. نمایه‌های راه‌اندازی را مرور کنید، موارد دلخواه را نشانه‌گذاری کنید و بعداً آنها را در تاریخچه لایک‌ها مرور کنید.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در هر کجای دنیا

در پلتفرم Pitchel، هر کاربر می‌تواند ایده‌های خود را بدون موانع جغرافیایی ارائه کند و به طور مستقیم از تلفن خود به استارتاپ‌های هر کجای دنیا دسترسی داشته باشد. در واقع می‌توان گفت روند جمع آوری بودجه برای راه اندازی پروژه ها و همچنین رشد و مقیاس پذیری برای همه ساده و قابل دسترس خواهد شد.

بنیان‌گذاران این برنامه ادعا می‌کنند رابط کاربرپسند این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا پروژه‌ها را به طور کارآمد ارائه دهند، آنها را با جزئیات مشاهده کنند و به راحتی با همکاران دیگر خود در جهان تعامل داشته باشند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.