روایتِ حمایت رییس جمهور  از زوجِ معلم سنندجی: 

صحبت که می کند، خوشحالی در چهره‌اش هویدا است؛ با ذوق می گوید: باور نمی کردم وزیر آموزش و پرورش، ساعتی بعد از بازدید رئیس‌جمهور، برای پیگیری درخواستم تماس بگیرد.

به گزارش خبر گذاری اقتصاد جوان : فاطمه نساجی دانش آموخته رشته علوم تربیتی از دانشگاه فرهنگیان است. وی و همسرش که او نیز دانشگاه فرهنگیانی است، با عشق معلمی و کمک به معلمان، اختراعات و دست سازه هایی در رشته ریاضی دارند.
خانم معلم در این گفتگو گفت : روز پنج‌شنبه که رییس جمهور محترم آمدند سنندج؛ از نمایشگاه شرکت های نوپا بازدید کردند. در این نمایشگاه ما هم شرکت داشتیم. آیت ا… رئیسی که آمد، محصولاتمان را نشان دادیم. آقای رئیس‌جمهور بسیار استقبال کردند و گفتند به وزیر آموزش و پرورش می گویم که از شما حمایت کنند.
خانم معلم در خصوص طرحشان می گوید: ما به صورت منسجم سعی کردیم برای تمام مباحث ریاضی ابتدایی از پایه اول تا ششم دست سازه هایی را طراحی و تولید کنیم از آنجایی که ۷۵ درصد یادگیری بچه ها از طریق دیدن صورت می‌گیرد، ما تصمیم گرفتیم کارهایی را خلق کنیم که هم جذابیت کافی داشته باشند و هم بتواند بچه ها را دست ورز کند و درعین حال که این ویژگی ها را داشته باشد معلم بتواند با استفاده از آن ها و توضیح دادن مبحث مورد نظر، یک تدریس عالی داشته باشد و زمینه بالاترین سطح یادگیری را برای دانش آموزان فراهم کند.
وی ادامه داد: یعنی با استفاده از این محصولات که هر کدوم ویژه یک مبحث از کتاب درسی هست، همزمان به انواع سبک های یادگیری توجه می شود و دانش آموزان هم می‌بینند، هم کار می‌کنند با آنها و هم توضیحات معلم رو می‌شنوند.
آقا و خانم معلم بعد از رفتن رئیس‌جمهور، در حال جمع آوری غرفه هستند که ناگاه تلفن همراه خانم زنگ می‌خوردخانم نساج، بله بفرمایید…
باورش نمی شود، پشت خط رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش است
آقای وزیر به نیکی از تلاش هایشان برای ارتقای حرفه معلمی تقدیر می‌کند و از حمایت از کارها و تلاش هایشان می گوید…
حالا، آقا و خانم معلم، خوشحال هستند، خوشحال که بالاترین مقامات کشور حامی‌شان است و پیگیر و قدرشناس طرح ها و تلاش هایشان برای ارتقاء حرفه زیبا و مقدس معلمی به‌زودی از این زوج و آثار خلاقانه آنها بیشتر خواهیم گفت.

ارتباط با وزارت آموزش و پرورش

      تلفن خانه : ۸۲۲۸۱۱۱۱-۰۲۱
   وب سایت : medu.gov.ir
    پست الکترونیک : info@medu.ir
پست الکترونیکی وزیر: sahraee@medu.ir
      آدرس :
تهران، میدان فردوسی،
 ابتدای خیابان شهیدسپهبد قرنی،
ساختمان شهید رجایی (مرکزی)
 
     سامانه ارتباطات مردمی

آمار بازدید از ابتدای سال

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.