روسیه چگونه شریک مدال طلای ایران در المپیک شد؟

به گزارش اقتصادجوان ورزشی؛ ماخوف، پیش از مثبت شدن دوپینگ حریف گرجی‌، برنزش به نقره المپیک تبدیل شده بود و منطقی نبود که با دوپینگ آرتور تایمازوف که در نیمه‌نهایی این وزن کمیل قاسمی را شکست داده بود، او باز هم یک رده دیگر بالاتر آمده و به طور مشترک با کشتی‌گیر کشورمان صاحب نشان طلا شود.

کمیل قاسمی در این رابطه گفت: حالا آن چیزی که خودشان داشتند باید تنها به من می‌رسید و همانطور که گفتم نفوذ روس‌ها و اتحادیه جهانی کشتی و از آن طرف هم کمیته بین‌المللی المپیک باعث شد این مدال به روسیه هم برسد.

قاسمی در پاسخ به این سوال که اگر پروسه دوپینگ و تغییر رنگ مدال‌ها در ایام محرومیت روس‌ها رخ می‌داد شاید این مدال اشتراکی نمی‌شد؟ تاکید کرد: به نظر من هم بی‌تاثیر نبود و این اتفاقات اگر این دوره بود نفودشان کمتر بود و قطعا شاید به تنهایی این مدال را می‌گرفتم.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.