سامانه جامع حقوقی و وصول مطالبات بانک سینا راه‌اندازی شد

ابوالفضل انوری گفت: این سامانه که مبتنی بر وب و براساس سطح دسترسی شعب و مناطق است، اقدامات مدیریت‌های مناطق و واحدهای حقوقی را در فرایند ثبت، پیگیری و وصول مطالبات تسهیل می‌سازد و طی آن فرایند وصول اقساط تا نهایتاً بازپرداخت و تسویه تسهیلات را تحت نظارت خواهد داشت.

وی اظهار داشت: این سامانه دارای قابلیت‌های بسیاری از جمله دو پنل مجزا جهت ثبت و مدیریت پرونده‌های وصول مطالبات و حقوقی است که علاوه بر سهولت دسترسی به پرونده‌های حقوقی، تسریع در پیگیری پرونده‌ها، امکان اخذ گزارشات متعدد و ارائه اطلاعات و آمار جامع و تحلیلی از پرونده‌ها را فراهم می‌آورد.

انوری از دیگر قابلیت‌های این سامانه را اتصال و فراخوانی جزئیات پرونده‌ها و تسهیلات از سیستم فرانگین و تهیه بایگانی از تمامی پرونده‌های بانک و مستندات آن به صورت الکترونیک، امکان ارسال پیامک و اخطاریه به کاربران جهت اعلام موعد قانونی و قضایی و تحلیل داده‌های حقوقی به منظور شناسایی و آسیب‌سنجی در قراردادهای مختلف بانکی برشمرد.

طبق گفته سرپرست معاونت حقوقی و مطالبات بانک سینا، این سامانه در فازهای بعدی قابلیت اتصال به سایر سامانه‌ها از جمله اداره ثبت‌احوال، قوه قضاییه و موارد مشابه را خواهد داشت.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.