شب اول رویداد “صدای نمایشنامه نویس” با استقبال پرشور علاقه مندان در تئاتر شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان خانه ی تئاتر، این مراسم روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۸ با خوانش نمایشنامه ی “کشتن زن مرده” به نویسندگی آزاده فخری و کارگردانی سبحان اکرامی و با خوانش شایان الهی مجد، فریبا حاجی محمدی، رامین سلیمی، امید شکوری نیا، مرجان شهناز فرد، کتایون صفویه مقدم، شیدا لاهوتی، سپیده مستوفی پور، مریم نجفی شالمایی و با همراهی موسیقی علی شهیدی اولین اجرای خود را آغاز کرد. اولین شب از اجراهای این رویداد فرهنگی و هنری که با استقبال پرشور مخاطبان مواجه گردید در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.
آرام محضری رئیس کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان خانه ی تئاتر، شاهد الفت عضو هیئت مدیره و همچنین شهرام ابوالقاسمی بارزس این کانون و دبیر این رویداد هادی حوری و نمایندگانی از ناشرین تخصصی حوزه نمایشنامه نویسی در این مراسم حضور داشتند.
رویداد “صدای نمایشنامه نویس” یکشنبه هر هفته و از ساعت ۱۸ در مجموعه ی تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.