طلا، نقره و بیت کوین بخرید زیرا فدرال رزرو و بایدن دروغگو هستند!

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، ابراز اطمینان کرده است که قیمت بیت‌کوین همچنان بالا خواهد رفت.

کتاب پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است و بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

 بیش از ۳۲ میلیون نسخه از این کتاب به بیش از ۵۱ زبان در بیش از ۱۰۹ کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز سه شنبه توییت کرد: «بیت‌کوین در یک سال بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرد. آیا بیت‌کوین به رشد خود ادامه خواهد داد؟ من حاضرم روی آن شرط ببندم!»

در زمان نگارش این مقاله، بیت‌کوین با قیمت ۳۰۲۶۴.۵۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به نوامبر ۲۰۲۲، ۱۰۰ درصد افزایش یافته است و نسبت به ژانویه ۲۰۲۲ هم ۲۶ درصد کاهش داشته است، اما در پنج سال گذشته ۲۲۴ درصد رشد داشته است.

این نویسنده معروف افزود: چرا طلا، نقره و بیت‌کوین بیشتر بخریم؟ زیرا فدرال رزرو، خزانه داری و بایدن دروغگو هستند. این اولین بار نیست که او نسبت به فدرال رزرو، خزانه داری و دولت بایدن ابراز بی‌اعتمادی می‌کند. او هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده به سمت سقوط حرکت می‌کند.

کیوساکی روز دوشنبه به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که دلایل پشت هر توصیه خرید یا فروش را درک کنند. او در توییتی نوشت: استیو ون متر می‌گوید «اکنون طلا بفروش» دیوید هانتر می‌گوید «اکنون طلا بخر» به چه کسی باید اعتماد کرد؟

این نویسنده سرشناس با اشاره به اینکه هر دو مرد باهوش هستند، تصریح کرد: همه بازارها از خریدار و فروشنده تشکیل شده است. وظیفه شما این است که منطق پشت فروشنده و خریدار را درک کنید.

کیوساکی در قسمتی از برنامه رادیویی پدر پولدار خود که هفته گذشته پخش شد، فاش کرد که ۶۰ بیت‌کوین را به قیمت ۶۰۰۰ دلار به ازای هر کوین خریداری کرده است.

کیوساکی مدتی است که بیت‌کوین را در کنار طلا و نقره توصیه کرده است. در ماه فوریه، او پیش‌بینی کرد که قیمت بیت‌کوین  تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰ هزار دلار خواهد رسید. او همچنین پیش‌بینی کرد که طلا به ۵۰۰۰ دلار و نقره به ۵۰۰ دلار خواهد رسید.

کیوساکی بیت‌کوین را «پول مردم» می‌نامد. در دسامبر سال گذشته، او گفت افرادی که طلا، نقره و بیت‌کوین دارند، زمانی که فدرال رزرو تریلیون‌ها دلار را که او آن را «پول جعلی» می‌خواند و چاپ کند، ثروتمندتر می‌شوند .

علاوه بر نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، بسیاری دیگر معتقدند که قیمت بزرگترین ارزدیجیتال به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

 بالاجی سرینیواسان سرمایه‌گذار خطرپذیر در ماه مارس پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین طی ۹۰ روز به ۱ میلیون دلار خواهد رسید. علاوه بر این پنترا کاپیتال اخیراً گفته است که ما در حال حاضر در چرخه بازار صعودی بعدی بیت‌کوین هستیم.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.