اصغر باقر زاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش : زنان ودختران به اصطلاح کم حجاب نیز در زمان استراحت خود ترجیح می دهند در پارکهای مخصوص بانوان به ورزش بپردازند.

به گزارش فاطمه مکتبی خبرنگار حوزه فرهنگ پایگاه خبری اقتصاد جوان : به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا س و گرامی داشت روز زن مراسمی در جمع بانوان فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با حضور اصغر باقرزاده معاون فرهنگی و پرورشی این وزارتخانه برگزار گردید

باقرزاده ضمن تبریک ایام وگرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با اشار به سخنان مقام معظم رهبری نسبت به حضور زنان در مشاغل مختلف از جمله حوزه های مدیریتی، سیاسی ، اجتماعی ، و فرهنگی خاطر نشان کرد: حضور زنان هیچ محدویتی ندارد وملاک شایسته سالاری است. زنان ودختران ما درتمام عرصه های فرهنگی وتربیتی موفقیت های زیادی را کسب نموده اند و این مهم برای همه اقشار جامعه مشهود است. معاون وزیر در امور پرورشی و فرهنگی گفت : طبق آمارهادر سالهای اخیر مکان های تفریحی برای زنان و دختران، تعیین گریده ، حتی زنان ودختران به اصطلاح کم حجاب نیز در زمان استرحت خود ترجیح می دهند در پارکهای مخصوص بانوان به ورزش بپردازند. باقرزاده ، ضمن اشاره به فضای کنونی مدارس دخترانه نیز گفت : ما سالها با اجرا نمودن محرم سازی مدارس وکانونهای فرهنگی و تربیتی دختران و بکارگیری بانوان در مشاغل مدیریتی و آموزشی موافق بوده ایم وسعی کرده ایم آن را دراکثر مدارس کشور انجام دهیم چرا که محرم سازی در فضا های آموزشی وتربیتی دخترا ن شادی ونشاط فراوانی را در آنها ایجاد خواهد کرد. مانند راه اندازی کافه گفتگو در کانونهای فرهنگی تربیتی که با استقبال فراوان دختران مواجه شد

.همچنین ایشان به موضوع اشاعه ی فرهنگ قرآنی در مدارس اشاره کرده و خاطر نشان کردند: به معاونین ومربیان پرورشی مدارس دخترانه توصیه کرده ایم در تمام مدارس دختران حتما از صوت قرآن قاریان ممتاز، تر تیل خوانی قرآن در برنامه های مختلف آموزشگاهی، به صورت دسته جمعی وگروهی استفاده کنند چرا که این هم می تواند دراستای تشویق وموفقیت دختران در حوزه قرآن و عترت، موثر واقع شود.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.