عملکرد درخشان تیم اماراتی با مجیدی

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از ایسنا و به نقل از البیان، اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی اردوی ۲۰ روزه را در اتریش برگزار کرد. این تیم در اردوی خارجی خود سه بازی دوستانه برگزار کرد که عملکرد بسیار خوبی در آنها داشت به طوریکه با نتایج ۵ بر صفر، ۳ بر صفر و ۴ بر صفر  حریفان خود را شکست داد.

اتحاد کلباء در این سه بازی ۱۲ گل به ثمر رسانده، بدون آنکه گلی دریافت کند که این نشان می‌دهد آنها در وضعیت خوبی به سر می برند.

اردوی ۲۰ روزه این تیم اماراتی به پایان رسید و آنها تا پنج‌شنبه استراحت خواهند کرد و بعد از آن خود را آماده دور بعدی تمرینات خود با هدایت فرهاد مجیدی می‌کنند.

مجیدی بعد از آنکه توانست استقلال را مقتدرانه قهرمان لیگ برتر ایران کند راهی لیگ امارات شد تا هدایت اتحاد کلباء را برعهده بگیرد. 

این تیم اماراتی تغییرات خوبی در تابستان داشته است و هواداران و مدیریت باشگاه امیدوار هستند که نتایج بهتری نسبت به فصل قبل به دست آورند.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.