قیمت انواع گوشی موبایل نوکیا (جدول) / شرایط تغییر قیمت‌ها نسبت به هفته قبل

به گزارش اقتصاد جوان نیوز برند نوکیا، در سال‌های اخیر بازی میدان رقابت را تا حدود به رقبای خود در بازار گوشی‌های تلفن همراه واگذار کرده است. اما به نظر می‌رسد این شرایط در مدت اخیر در حال تغییر است و برخی مشتریان بازار در انتظار پرچمدار جدید این برند موبایل هستند.

محصول جدید با نام نوکیا مجیک مکس قرار است بیست‌وچهارم آگوست سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه 2 شهریور 1402) وارد بازار کشور هند شود. این محصول با حدود قیمتی 400 دلار عرضه می‌شود. پرچمدار جدید نوکیا احتمالا با تاخیری چند هفته‌ای (اواخر شهریور یا اوایل مهر)، وارد بازار ایران شود. با توجه به نوسانات معمول قیمت دلار در بازار ایران، نمی‌توان با یقین پیش‌بینی کرد در آن مقطع زمانی، ارز آمریکایی به چه سطحی از قیمت رسیده است.

اما اگر متوسط قیمت این روزها (حدود 49 هزار تومان) را در نظر بگریم، قیمت نوکیا مجیک مکس، در بازار گوشی موبایل ایران، بدون هزینه‌های واردات و سود فروشنده، به حدود 19 میلیون و 600 هزار تومان می‌رسد. البته باید به این نرخ ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، 5 درصد حقوق ورودی گمرکی، ۴ درصد مالیات علی‌الحساب و البته سود خوب فروشندگان را نیز افزود. در نتیجه هنوز نمی‌توان به طور قطع پیش‌بینی کرد نوکیا مجیک مکس با چه قیمتی وارد بازار ایران می‌شود. (اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را در گزارش قیمت انواع گوشی موبایل نوکیا بخوانید.)

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.