قیمت سکه امامی به کانال ۲۸ میلیونی سقوط کرد

به گزارش اقتصاد جوان نیوز ، قیمت طلا و سکه امروز هم روند کاهشی روزهای گذشته را ادامه داد به نحوی که قیمت سکه امامی به کانال ۲۸ میلیون تومانی سقوط کرد. در همین حال قیمت طلای ۱۸ عیار هم به دو میلیون و ۴۰۸ هزار تومان رسید.

امروز قیمت سکه امامی با افت به کانال ۲۸ میلیون تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید و اکنون در مرز کانال‌های ۲۸ و ۲۹ میلیون تومانی در نوسان است.

روند کاهشی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه به دنبال کاهش قیمت دلار رخ داده و همچنان ادامه دارد. امروز قیمت دلار به ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده و آماده ورود به کریدور ۴۰ هزار تومانی است.

در همیت حال قیمت هر سکه بهار آزادی نیز امروز به ۲۶ هزار و ۲۰۱ تومان رسید. هر قطعه نیم‌سکه هم اکنون با قیمت ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. در همین  حال قیمت ربع سکه نیز به ۱۰ میلیون و ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است.

هر قطعه سکه گرمی امروز ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. در همین حال قیمت هر مثقال طلا به ۱۰ میلیون و ۴۳۷ هزار تومان رسیده است. امروز انس جهانی طلا هم رقم هزار و ۹۶۵ دلار را لمس کرده است.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.