قیمت طلا و سکه امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / سکه در کدام کانال متوقف می‌شود؟

به گزارش اقتصاد جوان نیوز  قیمت طلا و سکه در آخرین روز کاری هفته گذشته با افزایش قیمت همراه بود. در سومین هفته اردیبهشت قیمت در بازار طلا هر دو روند افزایشی و کاهشی را به خود دید. اخباری که روانه بازار شد سکه را در برخی روزها تا کانال ۳۳ میلیون تومان بالا برد.

قیمت سکه و طلا 23 اردیبهشت 1402

این در حالی بود که قیمت طلا و سکه هفته سوم اردیبهشت را با بازدهی منفی پشت سر گذاشتند. در همین راستا محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا گفت: در هفته‌ای که گذشت در حوزه بین‌المللی، با توجه به اشکالات و مسائلی که در حوزه بانک‌ها اتفاق افتاد و تعدادی از بانک‌ها با مشکلات مالی و ورشکستی مواجه شدند، ارزش دلار کاهش پیدا کرد. از سوی دیگر، معاملات نرخ بهره در آمریکا باعث شد که قیمت جهانی طلا و فلزات گران‌بها همچون نقره، پلاتین و پالادیوم با افزایش همراه باشد که علت آن نیز سرمایه‌گذاری بر روی این چهار فلزات قیمتی بوده است.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.