قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان  روز گذشته ۲۸ فروردین قیمت طلا و سکه با افزایش آغاز به کار کرد. در نخستین ساعات معاملاتی دیروز سکه امامی با افزایش بیش از ۴۰۰ هزار تومانی قیمت همراه بود. قیمت طلا نیز با افزایش قیمت سکه همراه شد. این افزایش قیمت در آخرین معاملات روز گذشته اندکی تعدیل شد. افزایش قیمت سکه امامی به ۱۹۴ هزار تومان رسید. نیم‌سکه که در ابتدای معاملات ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. با همان رقم روز یکشنبه معامله شد.

قیمت سکه و طلا 29 فروردین 1402

روز گذشته قیمت سکه بهار آزادی بیشترین افزایش قیمت را در میان قطعات سکه داشت. روز گذشته سکه امامی در آخرین معامله با قیمت ۳۱ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان مبادله شد.

روند قیمت طلا و سکهدیروز با افزایش محدود قیمت دلار همراه شد. قیمت دلار بعد از تعطیلات نوروز در کف کانال ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد. همگرایی شدید بازار فلز زرد از اسکناس آمریکایی، باعث شده قیمت سکه امامی نیز در پله اول کانال ۳۰ میلیون تومانی سرگردان باشد.

روز گذشته بازارهای جهانی بازگشایی شد. در نخستین ساعات روز گذشته همزمان با بازگشایی بازارهای داخلی، انس جهانی طلا با قیمت ۲.۰۰۸. دلار و ۵۸ سنت مبادله می‌شد. اما شب گذشته از محدوده دو هزار دلاری خارج شد و کاهش قیمت داشت. در لحظه تنظیم این گزارش طلای جهانی با قیمت ۱.۹۹۵ دلار و ۵۸ سنت درج شد.

قیمت طلا و انواع سکه در بازار

قیمت سکه  در آخرین معامله روز گذشته با قیمت ۳۱ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان به کار خود پایان داد. روز گذشته سکه بهار آزادی بیشترین افزایش قیمت را در خانواده سکه‌ها داشت. این قطعه از سکه با قیمت ۲۸ میلیون و ۶۹۷ هزار تومان مبادله شد و افزایشی نزدیک به ۷۰۰ هزار تومان داشت.

روز گذشته قیمت نیم سکه بدون تغییر و به قیمت ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.  ربع سکه نیز بدون تغییر و با قیمت ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مبادله شد.قیمت سکه گرمی نیز  ۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان شد و نزدیک به پنج هزار تومان رشد قیمت دارد.

امروز حباب تمام قطعات سکه افزایش قیمت داشتند. بیشترین افزایش حباب مربوط به سکه بهار با افزایش ۸۱۲ هزار تومانی بود. حباب سکه امامی نیز نزدیک به ۳۰۰ هزار تومان افزایش داشت. سایر قطعات سکه نیز افزایش ۱۸ تا ۵۰ هزار تومانی داشتند.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.