محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز به نقل از فارس ، در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، «دکتر محمدرضا فرزین» به عنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفت.

در این جلسه، آیت الله رئیسی با تأکید بر سیاست دولت مبنی بر مدیریت نرخ ارز به رئیس کل جدید بانک مرکزی توصیه کرد از همفکری و مشورت همه افراد صاحب صاحب‌نظر استفاده کند.

دکتر رئیسی با اشاره به ضرورت هماهنگی کامل تیم اقتصادی دولت، نسبت به اجرای دقیق سیاست‌های اقتصادی جهت ثبات نرخ ارز، کاهش تورم و نظارت جدی بر عملکرد بانکها تأکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به تلاش‌های همه جانبه دشمن برای ایجاد بی ثباتی در کشور خاطرنشان کرد: سیاست‌های هماهنگ و اقدامات منسجم دولت با همراهی همه دستگاهها، کمک نخبگان اقتصادی و همراهی مردم فهیم کشورمان همچون گذشته به ناکامی توطئه های دشمنان منجر خواهد شد.
در این جلسه از تلاش های دکتر علی صالح آبادی در دوره تصدی ریاست کل بانک مرکزی تقدیر و با استعفای وی موافقت شد.

پایان پیام.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.