مدارس تهران شنبه هم «غیرحضوری» شدند

عابد ملکی در گفت‌وگو با اقتصادجوان ، با اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، گفت: مدارس تهران برای فردا شنبه ۲۶ آذر ماه هم غیر حضوری شدند.

وی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز جمعه با حضور اعضاء برگزار شد و با توجه به ادامه تشدید آلایندگی هوا مقرر شد شنبه ۲۶ آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری فعالیت کنند.

معاون استاندار تهران افزود: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها نیز طی این روز در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس تعطیل هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های ورزشی نیز برای فردا شنبه ممنوع خواهد بود از شهروندان درخواست کرد از ترددهای غیر ضرور خودداری و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

به گفته ملکی، همچنین فروش طرح ترافیک در روز شنبه متوقف است و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه نیز تا روز یکشنبه متوقف می‌شود.

معاون استاندار تهران همچنین از روسای سازمان‌ها و ادارات درخواست کرد که با تقاضای مرخصی مادران دانش‌آموزان موافقت کنند.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.