مراسم اختتامیه جشنواره ملی بهیندخت

به گزارش خبرگزاری اقتصاد جوا ن : در حوزه امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش ، عاطفه سادات مدبر نژاد مشاور وزیر در امور زنان درباره جزئیات این جشنواره اظهار کرد: اختتامیه جشنواره، روز یک‌شنبه 21 آبان ماه به طور همزمان در سراسر کشور از ساعت 9 صبح در محل مرکز همایش‌های حجاب ، واقع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارخواهد شد و طی آن از برگزیدگان بهیندخت تقدیر به عمل خواهد آمد.
مدبر نژاد افزود: ،معاون محترم امور زنان ریاست جمهوری مسئولین محترم وزارت آموزش‌وپرورش و دانش آموزان عزیز مهمان ویژه اختتامیه جشنواره خواهند بود
وی در ادامه گفت : در این جشنواره 1427 اثر داوری شده است که بیشترین آثار از شهر تهران ،شهرستان‌های تهران و اصفهان بوده است
در پایان ، دکتر مدبر نژاد مشاور امور زنان نیز ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری‌های همکاران و داوران جشنواره گفت: این جشنواره که باهدف هویت بخشی به دختران و ارتقا سبک زندگی اسلامی ایرانی کلید خورد فرصتی برای شناسایی و شکوفایی استعدادها خواهد بود.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.