مرزهای زمینی و هوایی عراق باز است/ مردم منتظر بمانند

به گزارش اقتصادجوان نیوز ، احمد وحیدی، وزیر کشور، امروز سه شنبه، هشتم شهریورماه در صدمین نشست ستاد مرکزی اربعین با بیان ابراز خرسندی از اینکه ناآرامی‌های سیاسی عراق با دوراندیشی و عقلانیت مسئولان آن کشور در حال برطرف شدن است، گفت: صرف بازگشایی مرز کافی نیست و تردد از مرزهای زمینی با حصول اطمینان از امنیت زوار برقرار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرز هوایی باز است و هیچ مانعی برای خروج یا ورود به کشور عراق وجود ندارد و امنیت برقرار است، گفت: زائران عتبات عالیات می‌توانند تردد کنند.

وزیر کشور با تأکید بر اینکه صرف اعلام باز شدن مرزهای زمینی از سوی عراق کافی نیست و ما باید از امنیت کامل زائران مطمئن شویم، از انجام مذاکره با طرف عراقی و همچنین سفارت ایران خبر داد و گفت: به محض اطمینان یافتن از برقراری امنیت کامل زوار، تردد از مرزهای زمینی صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص زمان باز شدن مرزها به روی زائران نیز گفت: موکب‌‌داران برای استقرار امکانات و تجهیزاتشان می‌توانند از مرزها عبور کنند. تلاش می‌کنیم مرزها تا فردا برای زائران نیز باز شود البته ممکن است حتی زودتر هم مرزها باز شود اما بهتر است مردم منتظر اخبار تکمیلی باشند.انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.