مطالبات 90 هزار میلیاردی تأمین اجتماعی وصول می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصاد جوان به نقل از فارس، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد مطالبات تأمین اجتماعی از دولت که قرار است امسال 90 هزار میلیارد تومان وصول شود، گفت: همه این مطالبات را امسال دریافت می‌کنیم و تلاش بر این است که طبق قانون بودجه عمل کنیم. 

به گزارش فارس، امسال در قانون بودجه مصوب شده است که دولت از محل واگذاری سهام خود در شرکت‌های دولتی 90 هزار میلیارد تومان از بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت می‌کند.

وزیر تعاون همچنین در پاسخ به پرسشی مربوط به مطالبات بازنشستگان گفت: هر آنچه که در توان داشته باشیم به کار می‌گیریم که در خدمت کارگران و بازنشستگان و ولی‌نعمتان خود باشیم. 

مرتضی همچنین در مورد نقش بسیج در ایجاد اشتغال گفت: بسیج از نهادهایی است که از همه ظرفیت‌های خود برای کمک به اشتغال استفاده می‌کند. هم در طراحی موارد اشتغالزا و ایجاد اشتغال موفقیت خوبی داشته، هم در محرومیت‌زدایی با کمک گروه‌های جهادی کمک کرده و هم اینکه توانسته منابع مردمی را جمع‌آوری و در تلفیق با منابع عمومی به اشتغال‌زایی برای مناطق محروم و روستایی کمک کند.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.