مناف هاشمی: حدوداً پنجاه میلیارد پیش بینی کرده‌ایم که به فدراسیون‌ها کمک کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بیست و نهمین جلسه هیئت اجرایی بود که بحث هایی مطرح شد. اولین بحث متمم بودجه برای فدراسیون‌ها بود. حدوداً پنجاه میلیارد پیش بینی کرده‌ایم که به فدراسیون‌ها کمک کنیم. البته ارزیابی بازی‌های آسیایی و رشته‌های المپیکی و شانس کسب سهمیه المپیک در آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امیدواریم این پول در یکی دو ماه آینده به فدراسیون‌ها برای کمک به برگزاری اردوها و کسب سهمیه و همچنین به نوعی تقدیر از عملکرد آنها در بازی‌های آسیایی پرداخت شود. گزارش سالانه سال قبل تصویب شد و حسابرس نیز مشخص شد.

هاشمی تصریح کرد:گزارشی را عبدالحمید احمدی درخصوص انجمن ورزشی‌نویسان در جلسه ارائه کرد و مورد حمایت قرار گرفت و قرار شد حمایت مالی هم شود. قرار شد کمیته و هیئت اجرایی تایید کنند و حمایت از آنها شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعات، برگزاری مراسم المپیک است تا از مدال‌آوران ایران در ادوار المپیک در آن تقدیر شوند. این یک کار بزرگ است که برای اولین بار اتفاق می‌افتد. بحث المپیک زمستانی را داشتیم که نظریان و تابع، کاروان ایران را همراهی می‌کنند.

وی گفت: امروز از پاکدل بابت ریاست آکادمی تقدیر شد و همچنین برخی مباحث مورد ارزیابی قرار گرفت.

هاشمی درباره اقدامات در مسیر المپیک گفت: بازی‌های آسیایی تازه تمام شده و موضوع المپیک روزانه باید جدی‌تر دنبال شود. یک کمیته مشترک با وزارت و فدراسیون‌هایی که احتمال مدال دارند، برگزار شد. بسته حمایتی در جلسه قبلی تصویب شده و در دستور کار است که حمایت بیشتری شود. تا الان در چند رشته کسب سهمیه المپیک قطعی شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شانس کسب تیمی داریم؟، افزود: باید کمی صبر کنیم تا روسای فدراسیون‌ها خودشان نظر بدهند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در مورد دعوت از نماینده ژیمناستیک در مجمع روز سه‌شنبه کمیته گفت: کمیته‌ای روی این موضوع این فدراسیون کار می‌کند. در چهار هفته گذشته جلسات زیادی برگزار شده و امیدواریم هر چه زودتر مشخص شود. باید مواضع وزارت و کمیته و مسئولان فعلی و قبلی تعدیل شود تا به یک نتیجه واحد برسیم.

هاشمی درباره تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: درباره تیم امید صحبت زیادی شده است و حرف ما همان همان حرف‌های قبلی است.

ادامه دارد…

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.