منش، راه و روش حکومت داری امام (ره) باید در افراد نهادینه شود

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش وپرورش گفت: اگر امروز میراث دار امام خمینی (ره)، آن مرد بزرگ هستیم بزرگترین چیز که باید در ما نهادینه شود، منش، راه و روش حکومت داری امام (ره) است تا از راه درست گمراه نشویم.

به گزارش خبر گزاری اقتصاد جوان ، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی در اولین جلسه کمیته فرهنگیان ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره)، مراسم بزرگداشت برای یک شخصیت نیست بلکه یادآور اندیشه های امام (ره) برای جامعه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا است.

وی افزود: امام خمینی (ره) خیلی چیزها را در ادبیات جهانی تغییر داد و سالگرد ارتحال امام (ره)، تذکر این اقدامات بزرگ ایشان است.

پورثانی بیان کرد: انقلاب اسلامی امتداد راه انبیا و اولیا است اگر امروز میراث دار آن مرد بزرگ هستیم بزرگترین چیز که باید در ما نهادینه شود، منش، راه و روش حکومت داری امام (ره) است تا از راه درست گمراه نشویم.

سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: بزرگترین نکته در سالگرد ارتحال امام (ره) همین موضوع است؛ سالگرد ارتحال امام (ره) برای ما به عنوان مسئولان جمهوری اسلامی یک تلنگر است تا از راه اصلی دور‌ نشویم.

وی اضافه کرد: امسال بعد از چندسال به دلیل کرونا قرار است مراسم ارتحال، بدون محدودیتی در حرم امام (ره) برگزار شود لذا سیاست های کلی آموزش و پرورش نیز برای این مراسم مشخص و شیوه نامه تدوین شده است تا این مراسم به خوبی برگزار شود.

گفتنی است افراد حاضر از نهادها و تشکل های مختلف در این جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون برنامه های گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در جهت هم افزایی و هماهنگی فعالیت ها پرداختند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.