میزبانی: چیزی از دوچرخه‌سواری باقی نمانده است/ نمی‌دانم چرا برای رسیدن به ریاست سر و کله هم می‌زنند!

قادر میزبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط دوچرخه‌سواری ایران اظهار داشت: متأسفانه شرایط اصلاً خوب نیست و عوامل مختلفی هم دست به دست هم دادند تا این رشته به این وضعیت دچار شود. مسائل اقتصادی و کرونا قبلا وجود داشت و حالا هم بلاتکلیفی فدراسیون هم به آن اضافه شده است. چیزی از این رشته باقی نمانده است.

وی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون گفت: به نظر من وقتی شرایط اقتصادی خوب نباشد و پشتوانه‌ای نداشته باشیم با مشخص شدن رئیس فدراسیون هم چیزی درست نمی‌شود. تا وقتی که پول نباشد و تجهیزات نباشد و اعزامی صورت نگیرد، چه فرقی می‌کند که فدراسیون رئیس داشته باشد یا نه.

پیشکسوت دوچرخه‌سواری ایران در مورد اینکه آینده این رشته را چطور می‌بینید، تأکید کرد: من اصلا به آینده خوشبین نیستم چون نه پشتوانه داریم نه برنامه و اگر برنامه‌‌ای هم باشد چه کسی می‌خواهد آن را اجرا کند؟ وقتی بودجه‌ای نداشته باشیم چطور می‌خواهیم کارها را پیش ببریم؟ به نظر من این روند چند سال دیگر هم ادامه خواهد داشت.

میزبانی در مورد اینکه وقتی دوچرخه‌سواری با مشکلات زیادی روبه‌روست پس چطور نامزدها جنگ رسیدن به میز ریاست را دارند، گفت: واقعا من هم نمی‌دانم. چرا اینقدر به سر و کول هم می‌زنند تا رئیس فدراسیون شوند. نمی‌دانم چه باری را از روی دوش دوچرخه‌سواری می‌خواهند بردارند. من زمانی که در کمیته فنی بودم شرایط را کاملا حس می‌کردم. ما برای اعزام‌ها هزار دلار هزار دلار از جاهای مختلف پول می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم کسی وجود داشته باشد که بتواند مثلا سالانه 20 میلیارد برای دوچرخه‌سواری پول بیاورد. به نظر من در ا ین وضعیت اقتصادی کسی نمی‌آید اینطور هزینه کند. از سوی دیگر وزارت ورزش هم پولی را در ورزش حرفه‌ای هزینه نمی‌کند.

پایان پیام/

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.