نجات جان ۴ صیاد در بندرانزلی

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان،  در ساعت ۶:۳۲ صبح امروز، «۲۲ مرداد» شناور صیادی به نام «شوریده ۵۳» طی تماسی با مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، اعلام مفقودی لنج «شوریده ۵۶» کرد.

مرکز MRCC این موضوع را با سرعت مورد بررسی قرار داد و پس از دریافت اطلاعاتی تکمیلی از مرکز کنترل و لنج های صیادی منطقه و شناسایی محدوده تردد لنج صیادی مفقودی، شناور «ناجی ۱۴» جهت جستجو به محل اعزام شد.

پس از حدود یک ساعت و نیم عملیات جستجو، محل غرق شدن شناور شناسایی و چهار پرسنل لنج یاد شده که در فاصله پنج مایلی از سواحل حسن رود شهرستان بندرانزلی قرار داشتند، در ساعت ۰۸:۰۰ نجات یافته و به بندر منتقل شدند.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تعداد هفت نفر از دریانوردان و صیادان توسط تیم جستجو ونجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نجات یافته اند.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.