نخستین یادواره شهدای گروه صنایع سیمان کرمان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، اولین مراسم گرامیداشت شهدای گروه صنایع سیمان کرمان با قرائت پیام بهروز مرادی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره گروه توسعه ملی روز دوشنبه 25 دیماه با حضور مدیران عامل و کارکنان شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو)، نمایندگان گروه توسعه ملی و تنی چند از مسئولین استان کرمان در سالن اجتماعات شرکت سیمان کرمان آغاز شد.

در بخشی از پیام مدیرعامل گروه توسعه ملی به این یادواره آمده بود:

اولین یادواره شهدای سیمان کرمان فرصتی است تا به یاد آوریم و یادآوری کنیم که دفاع از وطن و تمامیت ارضی کشور، سن و صنف نمی‌شناسد. وقتی آهنگ شهادت نواخته شود، صنعتگر در کنار سرباز، دانشجو همراه کارگر و پیر و جوان، یک تن می شوند و بار دیگر کربلا و عاشورا را تکرار می کنند.
در انتهای این پیام نیز ضمن تقدیر و تشکر از بانیان مراسم اولین یادواره شهدای سیمان کرمان، مدیرعامل گروه توسعه ملی، سلامتی خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستار شده بود.
در ادامه، فریدون رحمانی مدیرعامل شرکت سیمان کرمان ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این مراسم به نقش جوانان در پیروزی انقلاب و همچنین دفاع از کشور در جنگ 8 ساله تحمیلی اشاره کرد و پس از آن سردار حسنی سعدی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی به ذکر خاطراتی از آن شهید پرداخت.
سخنرانی جانشین فرماندهی سپاه استان کرمان از دیگر برنامه‌های مراسم گرامیداشت سه شهید گروه صنایع سیمان کرمان بود که وی به اهمیت تکریم مقام شامخ شهدا پرداخت و بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد. مراسم مداحی و تقدیر از خانواده های شهیدان سیمان کرمان پایان بخش این مراسم بود.
شایان ذکر است پیش از آغاز مراسم، مدیران عامل و مسئولین سیدکو ضمن حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای این خطه ادای احترام کردند.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.