هشدار وال استریت ژورنال درباره بازگشت داعش به عراق

به گزارش اقتصاد جوان نیوز، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد، در صورتی که فوراً برای از بین بردن بقایای داعش به طور کامل اقدامی اتخاذ نشود عملیات تروریستی که ظرف دو هفته گذشته در عراق رخ داده مقدمه‌ای برای عملیاتی بزرگتر در آینده نزدیک خواهد بود. داعش در حال حاضر می‌خواهد از زندانیان فراری از زندان‌های سوریه برای از سرگیری فعالیت خود در عراق استفاده کند. داعش می‌خواهد به زندان‌هایی که اعضای این گروه در آنجا هستند حمله کرده و آنها را آزاد کند تا بتواند مجددا فعالیت‌های خود را در عراق شروع کند.

پیش از این نیز رسانه‌ها از تصمیم ترکیه برای آزادی زندانیان داعش از زندان‌ها در سوریه از طریق عملیات زمینی خود در این کشور خبر دادند.

روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کرد، مقامات عراقی باید فورا جهت ممانعت از نفوذ اعضای داعش از سوریه به عراق برای تقویت باندهای زیرزمینی‌شان اقدامی اتخاذ کنند. داعش ظرف یک هفته گذشت سه حمله را انجام داد و در صورتی که مقامات عراقی اقدام جدی را اتخاذ نکنند این حملات در آینده گسترده‌تر خواهد شد.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.