هفته خوب کریپتو/ بازارهای داخلی همگی منفی

به گزارش اقتصاد جوان نیوز، در معاملات هفته گذشته بازارهای داخلی، تمامی بازارها با کاهش قیمت‌ها مواجه بودند که این کاهش قیمت‌ها به دلیل کاهش نرخ دلار بازار آزاد ناشی از اخبار سیاسی بوده است و باید دید آیا در هفته‌های پیش رو نرخ دلار کانال ۵۰ هزارتومانی را از دست خواهد داد.

در بین بورس و سکه ، سکه هفته بدتری را نسبت به بازار سهام پشت سر گذاشت و با کاهش ۵.۳ درصدی نرخ سکه به میانه کانال ۳۰ میلیونی رسید .

بازار سهام نیز در هفته گذشته روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و کاهش ارزش معاملات و خروج پول حقیقی از بازار سهام منجر به کاهش شاخص کل و شاخص کل هم وزن شد و شاخص هم وزن با کاهش ۳.۵۲ درصدی عملکرد ضعیف تری نسبت به شاخص کل داشت.

اما در هفته گذشته بازدهی دلاری کریپتو مثبت بود و اتریوم توانست با رشد ۵.۳ درصدی حتی به بالای ۱۹۰۰ دلار نیز برسد؛ البته که این بازار برای مدتی است درگیر یک رنج معاملاتی شده است و حرکات روبه بالا و رو به پایین شدید ندارد و باید دید چه زمانی در مورد حرکت بعدی بازار کریپتو نهنگ‌ها تصمیم گیری خواهند کرد.

photo_۲۰۲۳-۰۶-۰۲_۱۷-۵۶-۰۹

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.