به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان، به نقل از (سی ان ان) – در یک رکود ناگهانی، صرافی ارز‌های دیجیتال بایننس از معامله خرید رقیب FTX خارج شد و گفت که مشکلات این شرکت “فراتر از کنترل ما یا توانایی ما برای کمک است.”

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز‌های دیجیتال جهان، با استناد به گزارش‌هایی مبنی بر «سوء مدیریت وجوه مشتری و تحقیقات آژانس آمریکایی» در اعلام توقف معامله، گفت که امور مالی FTX را بررسی کرده است.


آخرین تغییر در یک حماسه مهیج و پرسرعت که قدرتمندترین بازیکنان در دنیای ارز‌های دیجیتال را در بر می‌گیرد.


همچنین نشان دهنده یک سقوط خیره کننده برای سم بانکمن فرید، ستاره ۳۰ ساله صنعت است که FTX را در سال ۲۰۱۹ تأسیس کرد. سم بانکمن که با نام SBF شناخته می‌شود، به طور منظم با نماد‌های سرمایه گذاری مانند وارن بافت و جی پی مورگان مقایسه می‌شود. او در تبلیغات در کنار افراد مشهوری مانند Gisele Bundchen به عنوان بخشی از یک کمپین برای وارد کردن ارز‌های دیجیتال به جریان اصلی ظاهر شده است.

بدون کمک مالی، FTX همراه با بقیه امپراتوری ارز‌های رمزنگاری گسترده بانکمن-فرید در آستانه سقوط است.

به گزارش وال استریت ژورنال، بانکمن-فرید به سرمایه گذاران گفت که به دلیل درخواست‌های برداشت در روز‌های اخیر، برای پوشش کسری ۸ میلیارد دلاری نیاز به بودجه اضطراری دارد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.