ورود سامانه بارشی از غرب کشور/ تداوم آلودگی هوا در ۶ استان

صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگاران گفت :درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: سه‌شنبه(۲۲ آذر) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی نقاط واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی رگبار باران و وزش باد رخ خواهد داد که در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۲۳ آذر) در غرب، شمال خوزستان، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی افزود: پنجشنبه(۲۴ آذر) بارش در غرب و جنوب غرب تقویت شده و به شمال استان‌های بوشهر، فارس و نوار غربی اصفهان نیز کشیده خواهد شد و جمعه(۲۵ آذر) نیز در برخی مناطق جنوب غرب و شمال استان‌های فارس و بوشهر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی دو روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه تهران، کرج، تبریز، اراک، سمنان و اصفهان تداوم آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ آذر) نیمه ابری همراه با غبارمحلی، در بعدازظهر افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۰ و روز چهارشنبه ( ۲۳ آذر) نیمه‌ ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۱ و ۲۲ آذر ) بندرعباس با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرمترین و طی امروز (۲۱ آذر) همدان با دمای ۶- درجه سانتیگراد و فردا(۲۲ آذر) بیرجند با دمای ۳- سردترین مرکز استان کشور است.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.