پس از گذشت 2 ماه بیت کوین در وضعیت طمع قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، با افزایش پذیرش رمز ارزها در سراسر جهان و تعهد به نوآوری، بیت کوین می تواند در آینده نزدیک، مسیر صعودی تازه‌ای را آغاز کند.

شاخص ترس و طمع بیت کوین بعد از مدت‌ها وارد فاز جدیدی می‌شود. پس از گذشت حدود 2 ماه وضعیت ترس در بازار، شاخص ترس و طمع بیت کوین بار دیگر وارد منطقه طمع شده است. این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نسبت به بازار ارزهای دیجیتال خوش‌بین‌تر هستند.

بیت کوین امسال عملکرد چشمگیری داشته و قیمت آن نزدیک به 40 درصد افزایش داشته است. این یک پیشرفت بزرگ نسبت به پایین‌ترین قیمت دو ساله گذشته یعنی حدود 16000 دلار است و نشان‌دهنده چشم‌انداز مثبت نسبت به کلیت بازار ارز دیجیتال است.

روند قیمت بیت کوین

بیت کوین در حال حاضر در قیمت 23072 دلار معامله می‌شود و دارای حجم معاملات 24 ساعته 23 میلیارد دلاری است. این رمز ارز بالاتر از خط حمایت 22,325 دلار قرار دارد و کندل‌های Doji و Spinning Top در محدوده 22,340 تا 23,400 دلار بسته می‌شوند.

بیت کوین در مرز 23250 دلار با یک مانع بزرگ روبرو است، اما اگر بتواند این مقاومت را بشکند، ارزش آن ممکن است به شکل قابل توجهی به 23900 دلار یا حتی بالاتر از 25150 دلار برسد.

در سمت نزولی، شکست قیمت در سطح 22325 دلار می‌تواند این ارز دیجیتال را در معرض نزول قرار دهد و منجر به تغییر نزولی در بازار شود. چنین حرکتی ممکن است منجر به کاهش قیمت بیت کوین به 21500 دلار و حتی رسیدن به 20450 دلار شود.

نظرسنجی کاخ سفید

OSTP  در کاخ سفید از عموم مردم دعوت می‌کند تا نگرش خود را درباره ایجاد یک سیاست برای ارزهای دیجیتال ارائه کنند. دفتر سیاست علم و فناوری (OSTP) مقاله‌ای را در 26 ژانویه منتشر کرد و بر اهمیت افکار عمومی در شناسایی حوزه‌های کلیدی که باید در تحقیق و توسعه ارزهای رمزنگاری شده مهم شمرده شوند، تأکید کرد.

دفتر سیاست علم و فناوری (OSTP) اخیرا اعلام کرده است که نظرات عمومی را در مورد موضوعاتی مانند امنیت سایبری، حریم خصوصی و ارزهای دیجیتال جمع آوری خواهد کرد. در نظر گرفته شده است که این تحقیق در رویکرد خود جامع و کامل باشد.

کاخ سفید اخیراً بیانیه‌ای صادر کرد و اذعان داشت که ایالات متحده به دنبال راه‌اندازی ارز دیجیتال بومی است. این ارز پیشنهادی به عنوان ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) نامیده می‌شود و عرضه آن به طور فعال توسط ایالات متحده آمریکا در دست بررسی است.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.