پیش‌بینی قیمت بیت کوین با افزایش 3 درصدی قیمت

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، رشد صعودی در بازار ارزهای دیجیتال به دلیل عوامل مختلفی از جمله افزایش اعتماد مصرف‌کنندگان ایالات متحده در ماه مارس، پیشرفت‌های اخیر در صنعت ارزهای دیجیتال و وضعیت بیت کوین به عنوان یک دارایی امن تقویت شده است.

به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان در نتیجه سقوط اخیر بانک‌ها اعتماد خود را به بانکداری سنتی از دست می‌دهند که عامل اصلی افزایش قیمت بیت کوین تلقی می‌شود.

ارزش بازار کریپتو با 2.56 درصد افزایش به 1.16 تریلیون دلار رسیده است. گفتنی است، رئیس CFTC ایالات متحده اخیراً بر موضع خود مبنی بر اینکه اتر یک commodity است، تاکید کرد، این موضوع می‌تواند منجر به تداوم روند افزایشی ارزش اتر شود.

کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) اخیراً اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) را به‌عنوان commodity به رسمیت شناخته است. این بدان معنا است که اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) به عنوان دارایی‌های تجاری، مشابه طلا یا نفت دیده می‌شوند.

این خبر تأثیر مثبتی بر قیمت‌های بیت‌ کوین و اتریوم خواهد داشت و در نهایت می‌تواند مشروعیت و پذیرش آنها را در بازارهای مالی سنتی بهبود بخشد. همچنین از سمتی دیگر، ممکن است منجر به افزایش نظارت و تائید سرمایه‌گذاران نهادی شود.

پیش‌بینی‌ها در مورد آینده قیمت بیت کوین

عامل دیگری که باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتال شده است، پیش‌بینی‌های قوی در مورد آینده بیت کوین است. بالاجی سرینیواسان، مدیر فنی سابق Coinbase اخیراً تضمین کرده است که ارزش بیت کوین ظرف 90 روز به 1 میلیون دلار می‌رسد.

در همین حال، مارشال بیرد، مدیر ارشد استراتژی جمینی، علاقه خود را بیشتر از گذشته نشان می‌دهد و تخمین می‌زند که بیت کوین امسال به 10 هزار دلار خواهد رسید.

گرچه این پیش‌بینی‌ها تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارند، اما یکی از آثار مهم آنها، پذیرش فزاینده ارزهای دیجیتال توسط سرمایه‌گذاران نهادی است که ممکن است تقاضا برای بیت کوین و در نهایت قیمت آن را افزایش دهد.

مطالعه بیشتر:

کمک کارمندان صرافی بایننس به مشتریان چینی برای دور زدن احراز هویت

نمودار بیت کوین
نمودار قیمت بیت‌کوین – منبع: Tradingview

روند قیمت بیت کوین

قیمت فعلی این ارز دیجیتال 28 هزار و 400 دلار و حجم معاملات 24 ساعته آن 18 میلیارد دلار است. بیت کوین در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2.5 درصد افزایش داشته است.

این ارز دیجیتال پیشرو بازار، با تمایل صعودی قوی نزدیک به سطح 28 هزار و 500 دلار معامله می‌شود. در بازه زمانی 24 ساعته، بیت کوین یک شمع صعودی را تشکیل داده است که نشان می‌دهد خریداران می‌توانند بر بازار مسلط شوند.

در جهت صعودی، بیت کوین احتمالاً با مقاومت فوری در سطح 28 هزار و 875 دلار مواجه است و یک شکست صعودی بالاتر از این سطح خاص می‌تواند به طور بالقوه قیمت بیت کوین را به سطح مقاومت بعدی 28 هزار و 900 دلار برساند.

در همین حال، خط روند نزولی که قبلا نقض شده بود، از پتانسیل صعودی این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، سطح حمایت فوری قیمت در 26 هزار و 600 دلار قرار دارد و شکست نزولی زیر این سطح، قیمت را به 25 هزار و 600 دلار می‌رساند.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.