پیش بینی دمای هوای کشور/ سامانه بارشی در این استان‌ها فعال می‌شود

به گزارش اقتصاد جوان نیوز صادق ضیاییان گفت: امروز یکشنبه ۲۶ شهریور با نفوذ مجدد جریانات شمالی روی سواحل دریای خزر فعالیت سامانه بارشی تشدید علاوه بر باران، وزش باد و کاهش نسبی دما استان‌های شمالی را در بر می‌گیرد.

ضیاییان افزود: بارش‌ها امروز در شمال گیلان شدید است اما در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل شمالی با شدت کمتر ادامه دارد.

وی گفت: فردا دوشنبه ۲۷ شهریور هم بارش باران در شمال شرق آذربایجان شرقی، شمال اردبیل، گیلان، شرق مازندران تشدید می‌شود و با شدت کمتر در مناطقی از سواحل خزر، شمال‌غرب، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز ادامه دارد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی امروز همچنین کاهش نسبی دما در دامنه‌ای جنوبی البرز همراه با ابرناکی و وزش باد گاهی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز در شمال‌شرق و شرق کشور وزش باد تقویت می‌شود و سبب خیزش گرد و خاک در زابل خواهد شد.

وی با بیان اینکه سواحل غربی خزر امروز و فردا مواج است، گفت: بعد از ظهر امروز تا فردا کل سواحل خزر مواج خواهد بود که نسبت به انجام شنا هشدار داده شده است.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.