پیش بینی قیمت توکن ریپل با نزدیک‌ شدن به نتیجه پرونده آن

به گزارش اقتصاد جوان نیوز نتیجه پرونده قضائی ریپل ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای روشن کردن چشم‌انداز نظارتی ایالات متحده دارد؛ عرصه‌ای که در حال حاضر فاقد چارچوب منسجمی برای اداره است.

تحول کلیدی این پرونده زمانی رخ داد که قاضی تورس درخواست کمیسیون SEC برای محرمانه نگهداشتن اسناد هینمن را رد و راه را برای دسترسی عمومی هموار کرد.

تاریخ اعلام شده درباره این پرونده 13 ژوئن 2023 است که می‌تواند تعادل را به نفع ریپل تغییر دهد. با این حال، معامله‌گران در میان وقایع پیش‌روی ریپل محتاط هستند. در سمت دیگر ماجرا، پوزیشن‌های فروش در XRP افزایش داشته، که نشان‌دهنده احساسات بدبینانه در جامعه معامله‌گران است.

یکتانت

با وجود تمام ریسک‌های موجود، ریپل پروژه‌های بلندپروازانه‌ای را پیش می‌برد. آن‌ها با برنامه آزمایشی e-HKD  هنگ کنگ برای کشف توکن‌سازی املاک و مستغلات همکاری و با بیش از 20 کشور برای توسعه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) همکاری می‌کنند.

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل Ripple انتظار دارد تصمیم دادگاه در مورد شکایت SEC در هفته‌های پیش رو صادر شود. خوش‌بینی او، همراه با تحولات اخیر، نشان می‌دهد که ریپل ممکن است در آستانه یک پیشرفت قابل توجه باشد.

https://cdn.yektanet.com/assets/templates/iframe/banner_template.html?v=202304026021

همانطور که تحلیل قیمت‌ها مهم هستند، این پیشرفت‌‎ها در پرونده ریپل در شکل دادن به مسیر XRP و بازار ارزهای دیجیتال بسیار مهم خواهد بود.

نمودار قیمت ریپل
روند قیمت ریپل، منبع: Tradingview

تحلیل قیمت توکن ریپل

از آنجایی که بازارها برای قضاوت SEC علیه ریپل آماده می‌شوند، ساختار تکنیکال XRP در صورت اتفاقی مثبت در تاریخ 13 ژوئن، آماده یک حرکت بزرگ است. XRP در حال حاضر با قیمت 0.46 دلار معامله می‌شود که نشانگر تغییر مثبت 2.18 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

سطح قیمت کنونی با وضعیت تکنیکال بالاتر از میانگین متحرک 20 قرار دارد و آزمایش مجدد سطح حمایت مذکور در روز گذشته باعث افزایش پنج درصدی قیمت در 48 ساعت گذشته شده است. اکنون که قیمت بالاتر از سطح حمایت مهم 0.45 دلار قرار دارد، به نظر می‌رسد که اقدام بعدی XRP رشد بیشتر به سمت سطوح بالاتر است.

البته بخشی از نگرانی معامله‌گران از RSI نشات می‌گیرد. این اندیکاتور که در حال حاضر روی سطح 53.9 قرار دارد، به‌نظر می‌رسد که وضعیت بدی نداشته باشد. با این حال، میزان حرکت قیمت وابسته به نتیجه حقوقی پرونده ریپل خواهد بود.

در سمتی دیگر، اندیکاتور MACD واگرایی صعودی جزئی را در 0.0030 نشان می‌دهد که می‌تواند نشانه مثبتی برای معامله‌گران باشد. با خروج قیمت بالاتر از  میانگین متحرک 20، به نظر می‌رسد یک نوسان صعودی محتمل خواهد بود زیرا انتظارات بازار از یک حکم دادگاه قریب‌الوقوع افزایش یافته است.

در نگاه صعودی، گاوهای XRP احتمالاً سطح 0.50 دلار را هدف قرار داده‌اند. در حالی که ریسک نزولی در اینجا بسیار ناچیز است، حرکت نزولی قیمت احتمالاً حمایت قوی را در سطح 0.45 دلار خواهد داشت.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.