پیش بینی قیمت ریپل / تا پایان سال 2024 ریپل به 1 دلار خواهد رسید؟

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، قیمت ریپل اکنون 13 درصد در طی هفته و 62 درصد از ابتدای سال افزایش داشته است. ریپل همزمان با صعود قیمتی خود در انتظار تأیید برنامه‌های اخیر ETF بیت کوین است. XRP احتمالاً در طی هفته‌های آینده افزایش بیشتری خواهد یافت، به ویژه با افزایش حجم معاملات آن به بالای سطح 3 میلیارد دلار در طی روز گذشته.

نمودار پیش بینی قیمت ریپل
نمودار پیش بینی قیمت ریپل، منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت ریپل

نمودار و شاخص‌های XRP نشان می‌دهد که این آلت‌کوین در آغاز یک چرخه صعودی قرار دارد. چرخه‌ای که چند ماه است موعد آن آغاز شده است. به طور خاص، شاخص قدرت نسبی در نمودار قیمت این ارز دیجیتال (خط بنفش) دیروز تا سطح 70 افزایش یافت و در حدود 65 باقی ماند که نشانه‌ای از شتاب خرید خوب در بازار است.

همچنین قابل توجه است که میانگین متحرک نمایی 30 روزه ریپل (خط زرد) اکنون به خوبی به سمت میانگین 200 روزه خود (خط آبی) در حال حرکت است. در واقع، جهش در حجم معاملات 24 ساعته ریپل از حدود 300 میلیون دلار در حدود یک هفته قبل به نزدیک سطح 3 میلیارد دلار، نشان می‌دهد که بازار ریپل احیا شده و معامله‌گران به طور فزاینده‌ای به این رمز ارز علاقه‌مند شده‌اند.

این حجم در بالاترین سطح خود از ماه ژوئیه قرار دارد، زمانی که ریپل در پرونده طولانی مدت خود با SEC حکم مثبت دریافت کرده بود. همچنین در طی چند هفته گذشته پس از افزایش اخبار مثبت حول ریپل، SEC در تلاش خود برای ارائه درخواست تجدیدنظر ناکام ماند.

همزمان با موارد بالا، رگولاتور اوراق بهادار (SEC)، شکایت خود را علیه براد گارلینگ هاوس و کریس لارسن، مدیران ریپل، که قرار بود در آوریل آینده به طور کامل محاکمه شوند نیز لغو کرد. در طی هفته‌های آینده، اگر هر دو طرف بر سر تسویه حساب و مجازات‌های مربوطه به توافق برسند، پرونده ریپل عملاً به پایان خواهد رسید.

این امر قیمت ریپل را در موقعیتی عالی برای دارندگان و سرمایه‌گذاران آن، همزمان با شرایط بازار بولیش ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. این آلت کوین احتمالاً در ادامه چند هفته اول سال آینده به سطح 1 دلار باز خواهد گشت.

قیمت ریپل اگر سال 2024 یک بازار کاملا صعودی را تجربه کند، به طور بالقوه می‌تواند رکورد فعلی خود یعنی 3.40 دلار را که در تاریخ ژانویه 2018 ثبت شده است، پشت سر بگذارد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.