پیش بینی قیمت پپه / میم کوین‌ها رالی صعودی را ادامه می‌دهند؟

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، قیمت پپه تحت تأثیر رویدادهای مهم مانند تمرکز بازار بر تایید احتمالی ETF‌های بیت‌کوین اسپات، تقریباً دو برابر شد.

همزمان با افزایش قیمت پپه کوین و ارزش بازار آن نیز به 500 میلیون دلار رسید. با این حال، با کاهش سرخوشی و تنظیم مجدد بازار، قیمت پپه، در کنار سایر کوین‌های میم مانند Dogecoin و Shiba Inu، کاهش شدیدی را تجربه کردند.

عواملی که باعث افزایش قیمت میم کوین‌ها شده است

تصمیم تیم پپه برای سوزاندن تقریباً 7 تریلیون توکن نقش مهمی در رشد این میم کوین ایفا کرده است. این رویداد با کاهش عرضه این کوین، منجر به افزایش قیمت آن شده است.

علاوه بر این، زمانی که گمانه‌زنی‌ها درباره ETF بیت کوین اسپات شروع به کاهش کرد، تمرکز بازار ارزهای دیجیتال به میم کوین‌ها معطوف شد. در ادامه ادعای اخیر ایلان ماسک در مورد استفاده از روش‌های پرداخت مختلف در پلتفرم X، بازار را بیشتر تحریک کرد.

ایلان ماسک بیان داشته که پلتفرم X در حال برنامه‌ریزی برای معرفی خدمات پرداخت با روش‌های مختلف تا پایان سال 2024 است. دوج کوین (DOGE) به عنوان یک روش پرداخت بالقوه در  پلتفرم X، علاقه قابل توجهی را در بین فعالان و سرمایه گذاران رمزارز برانگیخته است.

اگرپلتفرم X دوج کوین را به عنوان یک گزینه پرداخت انتخاب کند، می‌تواند پیامدهای عمیقی هم برای این پلتفرم و هم برای قیمت ارز دیجیتال مذکور داشته باشد. علاوه بر این، Pepe Coin در حال حاضر در بالاترین سطح در CoinMarketCap قرار دارد که نشان دهنده پتانسیل صعودی قابل توجه آن است.

مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال

در هفته گذشته، کوین‌های مبتنی بر میم مانند شیبا اینو، دوج کوین، پپه کوین و فلوکی اینو منظر بازده از سایر دارایی‌های کریپتویی مانند بیت کوین و اتر پیشی گرفته‌اند.

البته با تعدیل شرایط بازار، قیمت میم کوین‌های شروع به کاهش کرده و منجر به کاهش تقاضا در آن‌ها شده است. پپه کوین، به طور خاص، بیش از 10 درصد کاهش را تجربه کرده است.

پیش بینی قیمت پپه
نمودار پیش بینی قیمت پپ کوین – منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت پپه

در پایان جلسه معاملاتی 27 اکتبر، قیمت پپه در حدود 0.00000112 دلار معامله شد. در 24 ساعت گذشته، این دارایی دیجیتال نوسانات محدودی را تجربه کرده است.

سطوح کلیدی قیمت پپه در نمودار روزانه مشخص شده است؛ که برای نظارت معامله‌گران ضروری است. مقاومت فوری پپه در 0.000001371 دلار قرار دارد و پس از آن مقاومت‌های بعدی در 0.000001594 دلار و 0.000001792 دلار مشخص شده‌اند.

از جنبه نزولی، سطح حمایت فوری پپه در 0.000000905 دلار است و پشتیبانی بیشتر آن در 0.000000764 دلار و 0.000000602 دلار مشاهده می‎‌شود.

روند کلی این ارز دیجیتال صعودی است تا زمانی که پپه بالای سطح 0.000001124 دلار باقی بماند. در زیر سطح مذکور، احساس معامله‌گران ممکن است نزولی شود.

با توجه به حرکت صعودی اخیر، پپه ممکن است به زودی مقاومت 0.00000137 دلار را در روزهای آینده آزمایش کند. معامله‌گران باید این سطح را از نزدیک زیر نظر داشته باشند.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.