چاپ کتاب درسی سال آینده آغاز شد

به گزارش تجارت‌نیوز، رضامراد صحرایی روز شنبه در راستای سیاست حضور میدانی و بررسی فرآیندهای آموزشی و پرورشی مدارس، در بازدید از هنرستان نمونه دولتی رسالت منطقه ۶ تهران گفت: چاپ کتاب درسی سال آینده شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه آینده هر کشوری در مدارس آن شکل می‌گیرد، اظهار کرد: دیدار با شما و بودن در کنار شما دانش آموزان موجب شادی و انگیزه بخشی برای ما است.

صحرایی افزود: باید بپذیریم که کمبودهایی وجود دارد اما باید راهی پیدا کنیم تا به نتیجه برسیم و مسائل را حل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: هنرجویان زودتر از بقیه وارد بازار کار می‌شوند و در حال حاضر اقبال بیشتری به سمت هنرستان‌ها وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در تلاش هستیم تا هنرستان‌ها با دانشگاه شهیدرجایی ارتباط داشته باشند، گفت: ویژگی تحصیل در هنرستان‌ها این است که هنرجویان در راستای بازارکاری که می‌خواهند وارد شوند، تحصیل می‌کنند و آموزش می‌بینند.

صحرایی تاکید کرد: به عنوان یک معلم به شما دانش آموزان می‌گویم؛ بین پیشرفت و امکانات رابطه مطلق وجود ندارد و با مطالعه سرگذشت انسان‌های موفق بیشتر متوجه این موضوع می‌شوید. هرچه بیشتر پشتکار داشته باشید موفق‌تر خواهید بود.

وی اذعان کرد: امروز به قله‌ها نزدیک هستیم، بر روی واقعیت‌ها و هدفمند برنامه ریزی کنید تا به پیشرفت و موفقیت دست پیدا کنید.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با توجه به درخواست مدیر هنرستان مبنی بر تجهیزات مورد نیاز مدرسه، موضوع را برای بررسی به رئیس سازمان نوسازی مدارس و مدیرکل شهر تهران دستور پیگیری این مسأله را داد.

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.