چند کارت بازرگانی در تهران فعال است؟

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد جوان، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در 7 ماهه امسال حدود ۱۷۵۷ کارت بازرگانی صادر و تقریبا ۴۴۰۲ کارت بازرگانی مجدد تمدید شده و در مجموع بیش از ۱۴ هزار و ۹۰۰ کارت بازرگانی در تهران فعال است.

حسن میرزایی درباره کارت‌های بازرگانی فعال گفت: در حال حاضر حدود ۱۴ هزار و ۹۰۵ کارت فعال بازرگانی در تهران وجود دارد. بیش از ۵۰ درصد از کارت‌های بازرگانی فعال کل کشور مربوط به استان تهران است.


به گفته این مقام مسئول در هفت ماهه امسال حدود ۱۷۵۷ کارت بازرگانی صادر و تقریبا ۴۴۰۲ کارت بازرگانی مجدد تمدید شده است که یعنی در مجموع حدود ۶۱۵۹ کارت بازرگانی صادر و تمدید شده است.

میرزایی همچنین از برگزاری ۹ جلسه میز کالایی و تصویب ۳۱ مصوبه در این جلسات خبر داد و گفت: این ۹ جلسه در خصوص مشکلات صادراتی بخش‌های تولیدی مبل، ظروف یکبار مصرف، فرش دستبافت، شیشه و آبگینه، صنعت چوپ، شیرآلات بهداشتی، محصولات فلزی، سنگ و بخش کشاورزی حوزه خوراک دام و آبزیان برگزار شده است. هدف از برگزاری این میز‌های کالایی بررسی مشکلات صادر کنندگان در زمینه‌های مختلف و همچنین ارائه راهکار‌های مناسب برای رفع مشکلات است.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.