کاراکتر «محمود واعظ» شبیه به ماشالله شمس الواعظین، در سریال گناه فرشته چه می‌کند؟ 

در قسمت‌ جدید سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا، کاراکتری به نام محمود واعظ وجود دارد. شخصیتی که روزنامه‌نگاری قدیمی است و به خاطر گزارش‌های ضد جریان فساد اقتصادی و سیاسی از کار روزنامه‌نگاری دست کشیده است. محمود واعظ در سریال به دنبال خروج از ایران است که با توطئه ‌ای به قتل می‌رسد و مرگ او خودکشی نشان داده می‌شود. 

به گزارش اقتصاد جوان آیا کارگردان‌ در این سریال به دنیال نشان دادن شرایط سخت کار روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب است که باعث مهاجرت پرتعداد آنها شده؟

آیا حامد عنقا با گریم شخصیت، پیپی که همیشه به همراه دارد، و انتخاب نام واعظ برای او به دنبال شباهت‌سازی بین زندگی حرفه‌ای سخت ماشالله (محمود) شمس الواعظین و این کاراکتر است؟

قتل عجیب او در سریال نشانه چیست؟ آیا این تلنگری به موضوع قتل‌های زنجیره‌ای و مرگ مشکوک روزنامه‌نگاران در دهه هفتاد شمسی اشاره دارد؟

منبع :خبر آنلاین

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.