به گزارش اقتصاد جوان نیوز ، این روزها تور مسافرتی کیش خیلی رایج شده است، هم شیک و مدرن است هم یک شهر ساحلی فوق‌العاده. در واقع سفر به کیش یک گزینه ایده‌آل برای جایگزین کردن سفرهای خارجی با هزینه پایین است. تور کیش هم که از زمین و آسمان می‌بارد. در این مطب  هزینه تورهای رفت و برگشت هوایی به کیش را بررسی کرده ایم.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش تور مسافرتی کیش در این هفته، برای۵ شب سفر رفت و برگشت هوایی به کیش و اقامت در هتل پالاس کیش قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۷,۷۵۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۱۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل پارمیس برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۰,۴۶۰,۰۰۰  تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

هتلدرجه هتلنوع اتاققیمت / تومان
پالاس کیش۵۲ تخته۷,۷۵۰,۰۰۰
پالاس کیش۵۱تخته۱۲,۳۵۰,۰۰۰
آرامیس پلاس۵۲ تخته۷,۷۱۰,۰۰۰
آرامیس پلاس۵۱تخته۱۲,۳۱۰,۰۰۰
پارمیدا۴۲ تخته۷,۰۲۰,۰۰۰
پارمیدا۴۱تخته۱۰,۹۳۰,۰۰۰
پارمیس۴۲ تخته۶,۸۰۰,۰۰۰
پارمیس۴۱تخته۱۰,۴۶۰,۰۰۰
 

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.