آغاز طرح ملی اتقان برای ۵ هزار آموزگار ابتدایی استان قم

به گزارش فاطمه مکتبی خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، میکائیل باقری درباره طرح ملی اتقان اظهار کرد: هفته گذشته افتتاحیه طرح اتقان در استان قم برگزار شد امروز نیز جلسه توجیهی این طرح با حضور معاونان آموزش ابتدایی و پرورشی اداره کل قم و کارشناسان حوزه قرآن و حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان همچنین ناظران طرح، مربیان و مدیران مراکز مجری طرح اعم از مدیران و موسسات قرآنی مردمی و مدیران مراکز دارالقرآن ها برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه توجیهی طرح اتقان به صورت کامل بیان و بررسی شد که برای ۵ هزار از آموزگاران دوره ابتدایی قم در مرحله اتقان پایه از امروز شروع شود. این طرح از امروز آغاز شده و حداکثر تا پایان سال تحصیلی امسالT این معلمان به صورت داوطلبانه در این دوره شرکت می کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره این است که در پایان آن، معلمان به ۳ مهارت دست پیدا می کنند؛ آنان مسلط به روان خوانی و صحیح خوانی قرآن کریم می شوند؛ ۲۰ سوره پایانی قرآن را به صورت اجمالی حفظ می کنند و به زیبا خوانی و ترجمه نماز دست می یابند

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.