استقبال چشمگیر و پرشور از صنعت مالی

چهارمین روز نمایشگاه صنعت ملی (بورس، بانک و بیمه) با حضور برخی مسوولان و استقبال مردم بهتر از روز‌های قبل برگزار شد تا این نمایشگاه پرشور و اشتیاق به فعالیت خود پایان دهد.
در آخرین روز نمایشگاه، مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی برای بازدید وارد سالن 6 شد و به سراغ غرفه ها رفت تا از نزدیک عملکرد نمایشگاه را مورد ارزیابی قرار دهد. شرکتهای بیمه نیز مطالب و خواسته های خود را با رییس کل در میان گذاشتند و ایشان با دقت به ارزیابی مسایل مطرح شده پرداخت.

از سوی دیگر دکتر یعقوب رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد نیز به چهاردهمین نمایشگاه وارد شد و در غرفه بیمه سرمد حضور یافت تا پاسخگوی سوالات مراجعه کنندگان باشد. همچنین مدیران ارشد این بیمه نیز مدیرعامل را همراهی کردند تا به سوالات تخصصی مراجعه کنندگان پاسخ دهند.

بیمه ایران به عنوان سرآمدترین شرکت بیمه، با جدیت تمام در این نمایشگاه حضور یافت. نام و قدمت بیمه ایران مسولیت سنگینی برای این شرکت رقم می زد و باعث می شد سعی کند در نمایشگاه درخشش بیشتری داشته باشد. روابط عمومی بیمه ایران با استقبال از نقطه نظرات و دیدگاههای مشتریان بیمه، بر تعامل بیشتر بیمه و مردم تاکید داشت و معتقد بود در قالب تعامل دو سویه می توان به پیشرفتهای شگرفی در صنعت بیمه نایل آمد.

https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/AKJGW/vt/frame

در ادامه دکتر محمدابراهیم حسن نژاد رییس صندوق بیمه کشاورزی وارد نمایشگاه شد. حسن نژاد که معتقد بود صندوق بیمه کشاورزی خسارات سنگینی بابت زیان های کشاورزان در نتیجه خشکسالی و سیل و حوادث غیر مترقبه می پردازد، تاکید کرد که می بایست دیگر بیمه ها نیز در این زمینه مشارکت داشته باشند.

همچنین بیمه دی شاهد حضور مدیران ارشد خود در زمینه های مختلف بود. مدیران بیمه دی به نمایشگاه آمدند تا چالشهای صنعت بیمه و راهکارهای رفع آنها را برای مردم تشریح کنند.

بیمه پارسیان نیز با استقبال مردم رو به رو شد زیرا از حضور کارشناسان و مدیران ارشد خود برای پاسخگویی به سوالات مردم بهره می گرفت.

همچنین عبدالمحمود ضرابی، رییس هیات مدیره شرکت بیمه اتکایی آوای پارس که پیش کسوت صنعت بیمه است، در غرفه شرکتهای بیمه حضور یافت و خبرنگاران و البته صنعتگران بیمه که نسبت به توانمندی ایشان ایمان داشتند شرکت بیمه اتکایی آوای پارس، با گرمی به استقبال ایشان می رفتند.

در بیمه پاسارگاد رفت و آمد بسیاری به چشم می خورد و جدیت در پاسخگویی باعث شده بود تا مردم برای دستیابی به سوالات خود، از این غرفه بازدید داشته باشند که البته مدیران و کارشناسان این بیمه در رونق غرفه نقش خوبی ایفا کردند. برای بیمه پاسارگاد تفاوتی نداشت که به مشتری پاسخ میدهد یا جوابگوی سوالات رهگذران است بلکه مهم این بود که با پاسخگویی مناسب، به جذب مخاطب بپردازد.  

بیشتر بدانید: رونق نسبی در سومین روز نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)

بیمه آسیا که دارنده سابقه و تجربه دراز مدت در صنعت بیمه است، احساس مسولیت قابل توجهی نسبت به نمایشگاه داشت. بیمه آسیا با طراحی مناسب غرفه و تلاش نیروهای توانمند خود، سعی داشت جایگاه خود را در صنعت بیمه حفظ کند. بیمه آسیا نیز از حضور مدیران ارشد و کارشناسان خود نهایت بهره را بکار گرفت و تاثیرات لازم را در نمایشگاه بر جای گذاشت.

بیمه تجارت نو با ادامه فعالیت خود مطابق روزهای قبل، برگزاری نشست های تخصصی در زمینه بیمه را همچنان در روز پایانی ادامه داد و با اقتدار در زمینه برگزاری نشست ها فعالیت کرد. بی شک همگان می دانستند که تجارت نو راس ساعت مقرر و مطابق هر روز نشست تخصصی در زمینه خاصی را برگزار می کند.

بیمه سامان یکی دیگر از بیمه هایی است که با حضور گسترده در نمایشگاه، به فرهنگ سازی در زمینه بیمه پرداخت. بکارگیری تیم مجرب و اطلاع رسانی دقیق و مثبت از جمله اقدامات مثال زدنی بیمه سامان در نمایشگاه چهاردهم بود. 

به جرات می توان ادعا کرد که بیمه ها با تمام توان در نمایشگاه حضور یافته بودند و فرهنگ سازی را در دستور کار داشتند به همین دلیل از هیچ تلاشی فروگذار نبودند. در این بین بیمه مرکزی در قالب یک هماهنگ کننده مادر، فعالیت می کرد و البته پنل های تخصصی را مانند گذشته برگزار کرد. جالب اینکه در آخرین روز پنل بیمه مرکزی، معاون آموزش و پژوهش هلال احمر حاضر شد و در خصوص اهمیت آموزش در صنعت بیمه و هلال احمر توضیحاتی ارایه کرد.

در بخش بانک نیز که تنها سه بانک صادرات، ملی و رفاه کارگران حضور داشتند، شاهد حضور معاونان بانک ملی در غرفه بودیم و جلسات متعددی در زمینه تخصص معاونان بانک ملی برگزار شد.

اگرچه نمایشگاه چهاردهم نسبت به دوره های قبل رونق کمتری داشت، اما در روزهای پایانی با استقبال خوبی رو به رو شد و اظهارات بسیاری از صاحب نظران، غرفه داران و مسوولان بیانگر آن بود که چراغ نمایشگاه بانک، بورس و بیمه به هر قیمتی باید روشن باشد ولو آنکه استقبالی در خور شان صنعت مالی کشور صورت نگیرد.

البته این نمایشگاه می توانست رونق بیشتر و بهتری داشته باشد که بدلیل انتخاب روزها و ساعت های نامناسب، با استقبال در خور شان رو به رو نشد و چنانچه نمایشگاه در یک یا دو روز تعطیل برگزار می شد، استقبال بسیار چشمگیرتر از آن می شد. 

نویسنده : کورش شرفشاهی

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.