انتشار صورت‌های مالی ۶ ماهه ۱۴۰۱ بیمه سرمد

صورت‌های مالی دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ این شرکت بر روی سامانه کدال منتشر شد.

صورت‌های مالی ۶ ماهه ۱۴۰۱ بیمه سرمد

بررسی صورت‌های مالی بیمه سرمد که همزمان با سالروز تاسیس این شرکت منتشر شده است نشان می‌دهد که سرمد، روند سال گذشته خود را به طور کامل تغییر داده و به سودآوری رسیده است، به طوری که این شرکت، در صورت‌های مالی خود، ۴۳۴۲۸۵ میلیون ریال (۴۳ میلیارد تومان) سود عملیاتی شناسایی کرده است. این سود در سال جاری در شرایطی به دست آمده است که در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بیمه سرمد 754546 میلیون ریال زیان شناسایی کرده بود.

بر اساس این گزارش، سود عملیاتی بیمه سرمد در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۵۸ درصد رشد داشته است که حکایت از به بار نشستن برنامه‌های این شرکت در حوزه سودآوری و جلب رضایت سهامداران دارد.

حق بیمه تولیدی این شرکت نیز در این دوره، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶۳ درصد رشد داشته است.

بیمه سرمد همچنین در کنار ارتقای حق بیمه تولیدی و افزایش سودآوری، در آستانه ثبت مرحله دوم افزایش سرمایه خود قرار دارد و به‌زودی سرمایه ثبتی خود را از 4,800,000,000,000 ریال به 6,761,000,000,000 ریال افزایش خواهد داد.

بیمه سرمد از سال 1392 با پشتوانه بانک صادرات ایران، فعالیت بیمه‌ای خود را آغاز کرده و تا امروز سهم خود را از بازار بیمه کشور به بیش از 1.5 درصد رسانده است.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.