انهدام یک شرکت هرمی در غرب تهران

 سرهنگ پیمان فتاحی دراین‌باره گفت: به دنبال دریافت گزارشی از فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در فاز دو شهرک اندیشه در شهرستان شهریار، بررسی و رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.  

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۵ اندیشه با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: محل فعالیت اعضای این باند در شهر اندیشه شناسایی و ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به حضور ماموران لیس در محل فعالیت این شرکت هرمی ادامه داد:‌ ماموران ۹ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر و شبکه اصلی این باندکلاهبرداری را متلاشی کردند. همچنین مقدار زیادی اقلام تبلیغاتی از محل فعالیت متهمان که در یک منزل مسکونی بود کشف و ضبط شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس غرب استان تهران، فتاحی از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت:‌ این افرا پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند  رسیدگی به جرم و سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: خوش باوری و عدم اطلاع افراد از جوانب و پیامدهای عضویت در شرکت‌های هرمی، ایجاد امید کاذب پولدار شدن، سطحی‌نگری، بی‌تجربگی و وسوسه از مهمترین علل فعالیت افراد در این شرکت‌ها است.

انتهای پیام

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.