برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری

به گزارش بنیامین رمضانی خبرنگار پایگاه خبری اقتصاد جوان نیوز ، طی مراسمی حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری از زحمات احسان بهرامی نژاد تجلیل نمود و مهدی قهرمانی را با حکم استاندار تهران به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری معرفی نمود.
شایان ذکر است مهدی قهرمانی سابقاً به عنوان مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی، بخشدار بالا طالقان استان البرز و رئیس اداره تشکل های صنعتی اداره سیاسی وزارت کشور فعالیت نموده است.
حمید زمانی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای احسان بهرامی نژاد، مهدی قهرمانی را از نیروهای جوان و جهادی برشمرد و اظهار داشت: توفیق خدمت به زائرین و مجاوران حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام از عنایت ویژه خداوند می باشد که شامل حال خدمتگزاران شهرستان ری می‌شود و باید از این فرصت برای تحول، عدالت خواهی و خدمت به مردم استفاده نمود.

مرتبط

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.