بیت‌کوین و بازار رمزارز در حال مبارزه در سطوح حمایت

به گزارش اقتصاد جوان نیوز : امروز ۲ شهریور ۱۴۰۱، بیت‌کوین در تلاش است تا مقاومت ۲۱۶۵۰ دلاری را از میان بردارد. اتریوم زیر ۱۶۵۰ دلار درگیر مقاومت خرس‌ها است، ریپل نیز با مقاومت نزدیک به ۰٫۳۵ دلار روبرو درگیر شده است. قیمت بیت‌کوین پس از نوسانات در در محدوده بالاتر از منطقه پشتیبانی ۲۱۰۰۰ دلار باقی ماند. بیت‌کوین چند تلاش برای عبور از مقاومت ۲۱۶۵۰ دلاری انجام داد اما با شکست مواجه شد. در حال حاضر در محدوده‌ای قرار داریم که بازار رمزارز باتوجه به جلسه سمپوزیوم پیش‌رو احتمال می‌رود به زودی حرکت جدیدی را آغاز کند.

به طور مشابه، اکثر آلت‌کوین های اصلی بازار رمزارز نیز در تلاش برای شروع یک موج بازیابی هستند. اتریوم با مقاومت بزرگی نزدیک به ۱۶۵۰ و ۱۶۶۵ دلار مواجه است. کاردانو نیز در تلاش برای تثبیت در بالای حمایت ۰٫۴۵ دلار است.

روند 4 ساعته بیت‌کوین
روند ۴ ساعته بیت‌کوین، Tradingview

بیت‌کوین و روند پیش‌رو

خرس‌ها در نزدیکی سطوح ۲۱هزار و ۵۵۰دلار و ۲۱هزار و ۶۵۰دلار هستند، مقاومت بعدی بیت‌کوین نزدیک به سطح ۲۲هزار دلار است، بالاتر از این سطح قیمت ممکن است موج صعودی ثابتی را آغاز کند.

از جنبه نزولی، حمایت اولیه هنوز نزدیک به سطح ۲۱هزار دلار است. حمایت اصلی نزدیک به منطقه ۲۰هزار و ۷۵۰ دلاری است که در زیر آن قیمت می تواند به سمت ۲۰هزار دلار کاهش یابد.

روند 4 ساعته اتریوم،
روند ۴ ساعته اتریوم، Tradingview

روند اتریوم

قیمت اتریوم نیز در محدوده بالاتر از منطقه پشتیبانی ۱۵۵۰ دلار خود را تثبیت کرد. اتریوم همچنین به بالای سطح ۱۶۰۰ دلار نیز صعود کرد، اما در نزدیکی سطح ۱۶۵۰ دلار با مقاومت قوی روبرو شد. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۱۶۶۵ دلار است، بالاتر از آن قیمت می‌تواند به سمت منطقه مقاومت ۱۷۲۰ دلار افزایش یابد.

در جهت نزولی، اتریوم ممکن است قیمت به منطقه حمایتی ۱۵۵۰ دلاری دوباره بازگردد. حمایت اصلی بعدی ۱۵۲۰ دلار است که در زیر آن قیمت می‌تواند شتاب نزولی بیشتری پیدا کند.

سایر آلت‌کوین‌های بازار رمزارز

کاردانو نتوانست بالاتر از سطح ۰٫۴۶۵ دلار قدرت بگیرد. اکنون در تلاش است تا بالای منطقه حمایت ۰٫۴۵ باقی بماند. حرکت واضح به زیر ۰٫۴۵ دلار ممکن است قیمت را به سطح ۰٫۴۲ دلار برساند.

بایننس‌کوین در نزدیکی سطح ۲۹۵ دلار آمریکا در حال تثبیت است. اگر یک واکنش نزولی در پیش داشته باشیم، ممکن است قیمت‌ تا نزدیک به ۲۸۸ دلار برود. در مقابل، قیمت می‌تواند سطوح مقاومت ۳۰۰ و ۳۰۵ دلار را در یک موج صعودی لمس کند.

سولانا با مقاومت قوی در نزدیکی سطح ۳۵ دلار مواجه است. بسته شدن کندل بالای ۳۵ دلار ممکن است قیمت را به سمت ۳۶٫۵۰ دلار سوق دهد. در مقابل، ممکن است کاهش قیمت، سولانا را تا حمایت سطح ۳۲ دلار ببرد.

دوج‌کوین، نتوانست از ناحیه مقاومت ۰٫۰۷۰ دلار پیشی بگیرد. اکنون در حال تثبیت است و خطر کاهش قیمت به سمت حمایت ۰٫۰۶۵ دلار وجود دارد.

قیمت ریپل در زیر منطقه مقاومت ۰٫۳۵ دلار تثبیت می‌شود. اگر شکست صعودی وجود نداشته باشد، ممکن است قیمت به سمت حمایت ۰٫۳۲ دلار کاهش یابد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.