بیت کوین آماده عبور از سطح 17هزار دلار می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، دریپر پیش بینی می‌کند که ارزش بیت کوین ممکن است تا سال آینده صعود قیمت را تجربه کند. CNBC در این باره گفت: تیم دریپر (Tim Draper)، پیش‌بینی می‌کند که ارزش این توکن تا پایان امسال به 250000 دلار برسد. اگرچه ارزش بیت کوین تا پایان سال 2021 به حدود 70000 دلار نزدیک شد، اما در سال 2022 کاهش شدیدی را تجربه کرد.

مطالعه بیشتر:

برگزاری اولین نمایشگاه آثار NFT جهان در استانبول

سال گذشته، بیت کوین به دنبال افت بازار سهام و اوراق قرضه سقوط کرد، زیرا تورم فزاینده اشتیاق سرمایه‌گذاران را برای تقریبا تمام دارایی‌های پر ریسک کاهش داد. همچنین پس از ورشکستگی صرافی ارزهای دیجیتال FTX، قیمت بیت کوین به کاهش خود ادامه داد. با این حال، تا به امروز، دریپر به پیش بینی عجیب خود متعهد بوده است..

https://cdn.yektanet.com/assets/templates/iframe/banner_template.html?v=20230008012

وزارت دادگستری سهام Robinhood را توقیف می‌کند

در جلسه دادگاه ورشکستگی FTX در 4 ژانویه، ست شاپیرو، وکیل وزارت دادگستری ایالات متحده(DOJ)، اظهار داشت که دولت ایالات متحده در حال گرفتن 56 میلیون سهم ازRobinhood است. ارزش این سهام تقریباً 460 میلیون دلار است و به سام بانکمن-فراید موسس FTX مرتبط است.

بر اساس پرونده‌ای که توسط Robinhood  در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در ماه می سال گذشته منتشر شد، بانکمن-فراید تنها مدیر و مالک بخش بیشتر شرکت بود.

مدیریت جدید FTX از دادگاه ورشکستگی دلاور درخواست کرده است که دارایی‌ها را مسدود نگه دارد تا زمانی که دادگاه نگرانی‌ها را به گونه‌ای که برای همه طلبکاران و بدهکاران منصفانه باشد، برطرف کند.

تاریخ محاکمه بعدی 20 ژانویه 2023 است و قاضی جلسه‌ای کامل را برای تمرکز بر FTX، سهام رابینهود و هرگونه پیشرفت جدیدی در پرونده اختصاص داده است.

از زمان سقوط  FTX، بازار ارزهای دیجیتال به شدت سقوط کرده است. علاوه بر این، هر گونه اطلاعات در مورد پیرامون آن ممکن است تأثیر قابل توجهی بر کل بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

مطالعه بیشتر:

روند بیت کوین پس از انتشار داده‌های دستمزد آمریکا

بازار ارز دیجیتال، بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: Tradingview

مطالعه بیشتر:

خریداران آثار کلکسیون NFT ترامپ چقدر سود می‌کنند؟

روند قیمت بیت کوین

قیمت فعلی بیت کوین 16951 دلار با حجم معاملات 13 میلیارد دلاری در 24 ساعت گذشته است. این رمز ارز نتوانست از سطح مقاومت روانی 17000 دلار عبور کند. گفتنی است، در صورت بسته شدن قیمت در زیر این سطح، می‌تواند نزول بیت کوین به منطقه حمایتی 16775 دلار را به دنبال داشته باشد.

در بازه زمانی 4 ساعته، بیت کوین در یک کانال صعودی مثبت است، بنابراین بسته شدن قیمت در سطح 16775 دلار می‌تواند باعث اصلاح نزولی شود.

اگر بیت کوین امروز به زیر سطح 16775 دلار سقوط کند، ممکن است تا سطح 16450 دلار کاهش یابد. اگر این رمز ارز همچنان به روند تثبیت بالاتر از این سطح ادامه دهد، امکان افزایش قیمت به سطوح بالاتر وجود خواهد داشت.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.