ترافیک سنگین در آزادراه تهران- پردیس/بارش برف و باران در محورهای شمالی

به گزارش خبرنگار اقتصاد جوان از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا فرامرزی، کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور، آخرین وضعیت محورهای شمالی را تشریح کرد و گفت: در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان جریان دارد.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی دارای بارش برف و باران است،‌ گفت: در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس خبر داد و گفت: بزرگراه ساوه- تهران، محدوده نسیم شهر نیز با ترافیک سنگین همراه است.

فرامرزی ادامه داد: آزادراه تهران- پردیس محدده تونل شماره یک و جاده تهران به سمت فشم در ابتدای محور و محدوده گردنه قوچک ترافیک سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت جوی نیز گفت: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان‌رضوی شاهد بارش برف و باران هستیم و با توجه به بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان و مرکزی، همراه داشتن تجهیزات و زنجیر چرخ الزامی است.

وی محور قدیم خرم‌آباد – پلدختر را تا اطلاع بعدی مسدود اعلام کرد و گفت: تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود.

فرامرزی خاطر نشان کرد: محور مسدود شریانی ریگان – ایرانشهر و محورهای دارای انسداد فصلی لاسم – ارجمند، وازک – بلده و سروآباد – پاوه هستند.

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور محور مسدود غیرشریانی را جدید هشتگرد – طالقان دانست.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.