تور ۶ روزه مالدیو چقدر هزینه دارد؟ + جدول قیمت

به گزارش اقتصاد جوان نیوز ، مالدیو کشوری کوچک و متشکل از چندین جزیره است که در جنوب شرق آسیا واقع شده است. گفته می‌شود مالدیو کم‌ارتفاع‌ترین کشور جهان است.

ارتفاع مالدیو از سطح دریا تنها ۱ و نیم متر است؛ در بیشترین ارتفاع هم این عدد به ۲.۴ متر می‌رسد.جالب است بدانید ویزای مالدیو در فرودگاه صادر می‌شود، شما برای دریافت این ویزا لازم نیست هزینه چندان زیادی بپردازید.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای ۶ روز سفر رفت و برگشت به مالدیو و اقامت در هتل KURUMBA ISLAND MALDIVES قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۴۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق کودک با تخت مبلغ ۷۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل ROYAL ISLAND RESORT برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۶۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق کودک با تخت مبلغ ۹۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

هتلدرجه هتلنوع اتاق قیمت (هرنفر / تومان)
KURUMBA ISLAND MALDIVES۴۱ تخته۴۹,۹۰۰,۰۰۰
KURUMBA ISLAND MALDIVES۴کودک با تخت۷۳,۰۰۰,۰۰۰
ADAARAN CLUB RANNALHI۴۱ تخته۶۱,۵۰۰,۰۰۰
ADAARAN CLUB RANNALHI۴کودک با تخت۷۹,۰۰۰,۰۰۰
SUN ISLAND RESORT۵۱ تخته۶۲,۰۰۰,۰۰۰
SUN ISLAND RESORT۵کودک با تخت۹۳,۰۰۰,۰۰۰
PARADISE ISLAND RESORT۴۱ تخته۵۹,۵۰۰,۰۰۰
PARADISE ISLAND RESORT۴کودک با تخت۸۴,۵۰۰,۰۰۰
ROYAL ISLAND RESORT۵۱ تخته۶۸,۰۰۰,۰۰۰
ROYAL ISLAND RESORT۵کودک با تخت۹۳,۰۰۰,۰۰۰

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.