حرمت پرچم، سرود ملی و حجاب در میادین ورزشی واجب است

به گزارش اقتصاد جوان؛ احمدرضا دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف ایران و عضو کمیته رسانه فدراسیون جهانی مینی گلف با اشاره به اهمیت حفظ حرمت پرچم، سرود ملی و حجاب در میادین ورزشی بین المللی گفت: هدف اصلی اعزام های ورزشی که هزینه های مالی بسیار سنگینی هم برای کشور دارد ترویج و دفاع از ارزش های ملی و دینی ایران اسلامی است و به غیر از این باشد این اعزام های بین المللی ورزشی جای هیچ توجیه و دفاعی ندارد.

رئیس انجمن مینی گلف فدراسیون گلف در ادامه افزود: بی احترامی به مقدساتی همچون پرچم، سرود ملی و حجاب در میادین بین المللی ورزشی به هیچ وجه پذیرفته نیست و نباید به سادگی از آن عبور کرد و باید مدیران وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون ها و انجمن های ورزشی بشدت بر روی حفظ حرمت ها و ارزش ها حساس باشند و به هیچ وجه اجازه هنجار شکنی عده معدودی فریب خورده را ندهند.

دلیران فیروز در ادامه گفت: این نمیشود که عده معدودی از ورزشکاران با امکانات و بودجه این کشور رشد کرده و به مسابقات بین المللی اعزام شوند و در مقابل مقدسات این کشور بی حرمتی کرده و در زمین دشمنان قسم خورده ایران بازی کنند.

عضو کمیته رسانه فدراسیون جهانی مینی گلف افزود: احترام به قوانین داخلی، و پرچم و سرود ملی برای همه ورزشکاران دنیا در میادین ورزشی واجب است و در صورت تخطی از این موضوع جریمه های بسیار سنگینی را برای آن لحاظ میکنند زیرا تمام این هزینه ها برای بالا بردن پرچم و طنین اندازی سرود ملی آن کشورهاست و جز این باشد شرکت در مسابقات بین المللی ورزشی توجیه منطقی و عقلانی ندارد.

احمدرضا دلیران فیروز رئیس انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: یادمان نرود این پرچم مقدس یادگار خون چندصد هزار نفر از شهدای گرانقدر این کشور است و حفظ حرمت آن و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران که مزین به نام شهدای بزرگوار است خط قرمز ورزش کشور است و در این راستا مماشاتی وجود ندارد.

پیام بگذارید

اقتصاد جوان نیوز دارای مجوز به شماره 86948 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. این پایگاه خبری از سال 1399 آغاز بکار کرده و هم اکنون از پرمخاطب ترین پایگاه های خبری در حوزه اقتصاد محسوب می شود. این پایگاه خبری زیر نظر مستقیم هیات عالی نظارت بر مطبوعات قرار دارد.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق محتوای سایت برای اقتصاد جوان محفوظ است.